کد خبر : 1695986 | 25 تیر 1399 ساعت 09:52 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

تردید برای قطعی شدن حضور "آرائوجو" در شهداب یزد

والیبالیست برزیلی مجوز بازی در ایران را دارد؟

مدافع برزیلی در تمرینات تیم والیبال شهداب یزد حاضر شد؛ اما هنوز مشخص نیست کارت بازی او صادر شود.

والیبالیست برزیلی مجوز بازی در ایران را دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور آرائوجو، مدافع 24 ساله 202 سانتی متری برزیلی که سابقه حضور 5 ساله در سوپر لیگ A کشورش را در کارنامه خود دارد، چند روز قبل برای نهایی کردن قرارداد با تیم شهداب یزد راهی این شهر شد.


این بازیکن برزیلی که تاکنون تنها بازیکن خارجی لیگ برتر والیبال برای فصل جدید به شمار می رود، با وجود بازی کردن در بالاترین سطح لیگ والیبال برزیل ممکن است نتواند مجوز حضور در لیگ ایران را بگیرد!


طبق آیین نامه ای که پیش از این فدراسیون والیبال برای ورود بازیکنان خارجی به لیگ برتر در نظر گرفته شده بود، باشگاهها در شرایطی مجاز به عقد قرارداد با یک بازیکن خارجی هستند که آن بازیکن در سه سال اخیر برای تیم ملی کشورش به میدان رفته باشد.

 

1511257


با وجود اینکه مسئولان باشگاه شهداب یزد از سابقه این بازیکن به عنوان یکی از اعضای تیم جوانان برزیل در سال های اخیر خبر دادند، اما بازهم ابهاماتی در این زمینه وجود دارد.


گویا با وجود حضور آرائوجو در شهر یزد و تمرینات تیم شهداب، فدراسیون والیبال در حال بررسی مستندات درباره این بازیکن است و احتمالا در چند روز آینده مشخص می شود که این مدافع 202 سانتی متری برزیلی به کشورش بازخواهد گشت یا در شهداب یزد ماندنی خواهد شد.

دیدگاه‌ها