کد خبر : 1695987 | 25 تیر 1399 ساعت 10:00 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

مربی سابق دخیا در اولدترافورد می‌گوید:

یونایتد را ترک کردم چون دخیا به من نارو زد!

مربی دروازه‌بانهای یونایتد که اخیرا این تیم را ترک کرد می‌گوید اخراج نشده بلکه به دلیل درگیری با داوید دخیا خودش استعفا داده چون دیگر نمی‌خواسته مربی این سنگربان اسپانیایی باشد.

یونایتد را ترک کردم چون دخیا به من نارو زد!

به گزارش "ورزش سه"‌، امیلیو آلوارز، مربی دروازه‌بانهای سابق منچستریونایتد که اخیرا از این تیم جدا شد می‌گوید توسط باشگاه اخراج نشده بلکه خودش استعفا داده. آلوارز با انتقاد شدید از داوید دخیا می‌گوید بعد از تمدید قرارداد دخیا با یونایتد با او درباره آینده‌اش بحث و جدل کرده و به دلیل درگیری با دخیا از یونایتد استعفا داده.

 

1511261

 

آلوارز 48ساله که هموطن دخیا است و مربی او و دیگر سنگربانهای یونایتد بود شایعات درباره اخراجش را رد کرده و می‌گوید علت استعفای او اختلافات شخصی و حرفه‌ای شدید با دخیا بوده. دخیا در ماه سپتامبر سال گذشته قرارداد چهارساله جدیدی با یونایتد امضا کرد و به این ترتیب تا سال 2023 در باشگاه ماندگار شد.

 

مربی سابق دروازه‌بانهای یونایتد در گفتگو با آ اس گفت:" اینکه منچستریونایتد من را اخراج کرده درست نیست. در واقع بعد از تمدید قرارداد دخیا، یونایتد به من هم پیشنهاد تمدید داد. من بودم که به باشگاه گفتم می‌خواهم جلسه‌ای داشته باشم چون قصدم جدا شدن بود. در این جلسه به من گفتند تمدید کنم ولی من گفتم قصدم همین بود ولی حالا می‌خواهم بروم. نه به خاطر ناراحتی از باشگاه یونایتد بلکه به خاطر اینکه دیگر نمی‌خواهم مربی دخیا باشم".

 

1511260

 

آلوارز در ادامه گفت:" من علاوه بر اینکه در اتلتیکو مادرید هم مربی و مشاور دخیا بودم و به شدت از او حمایت می‌کردم، کسی بود که قانعش کردم به یونایتد برود. من در یونایتد هم دست راست او بودم. من به لطف خورخه مندس به یونایتد آمد و به خاطر اینکه ژوزه مورینیو می‌خواست به دخیا کمک کنم. دخیا آن زمان می‌خواست از یونایتد برود ولی بعد از سه سال تلاش برای تمدید قرارداد او، یکدفعه متوجه شدم که او بدون اطلاع من قراردادش را تمدید کرده. من این را بی‌وفایی و نارو زدن تلقی کردم و دیگر نخواستم با او کار کنم".

 

 

دیدگاه‌ها