کد خبر : 1695992 | 25 تیر 1399 ساعت 10:06 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

چهارمین مصاف تمام آبی پیش‌روی لیگ؛

فرهاد - سهراب؛ جنگ کاپیتان‌ها برای سهمیه

با انتصاب بختیاری زاده به سمت سرمربیگری شهر خودرو حال یک دیدار دیگر به دوئل‌های فرهاد مجیدی با سرمربیان استقلالی نیز اضافه شده است.

فرهاد - سهراب؛ جنگ کاپیتان‌ها برای سهمیه

به گزارش "ورزش سه" استقلال با فرهاد مجیدی راه پر پیچ و خمی را برای رسیدن به سهمیه آسیایی پیش‌روی خود دارد؛ مصدومیت‌ها، محرومیت‌ها و البته مهم‌تر از همه شیوع کرونا باعث شد تا استقلال هیچ‌وقت با همه بازیکنان‌اش در اختیار مجیدی نباشد و این مسئله سبب آن شد تا با چهار ناکامی پی در پی در کسب پیروزی، استقلال از کسب سهمیه آسیایی فاصله بگیرد. هر چند که آن‌ها همچنان امیدوار لیگ را ادامه می‌دهند و باید جمعه‌شب در ادامه مصاف‌های خود در لیگ نوزدهم به مصاف صنعت نفت در آبادان بروند.

 

اما اتفاق جالب پیش‌روی مجیدی و استقلال، دوئل با تیم‌هایی است که سرمربی استقلالی دارند و این خود جذابیت دیدارهای پیش‌روی آبی‌ها را بیشتر می‌کند؛ جدال با نساجیِ محمود فکری هفته بیست و ششم، جدال با سپاهانِ هفته بیست و هفتم و جدال با شاهین بوشهر با هدایت مهدی پاشازاده.

 

با پذیرفتن سکان هدایت شهر خودرو توسط سهراب بختیاری زاده، این دوئل‌های تمام استقلالی پیش‌روی لیگ نوزدهم افزایش پیدا کرد و فرهاد مجیدی باید در هفته بیست و هشتم با تیمش به مشهد سفر کند و برابر شاگردان سهراب قرار گیرد؛ دوئل کاپیتان‌های سابق استقلال که هر دو برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند و نیاز مبرمی به سه امتیاز نیز دارند.

 

باید دید سرنوشت این دو سرمربی جوان لیگ در انتهای لیگ نوزدهم چگونه خواهد بود و آیا آنها موفق به کسب سهمیه آسیایی خواهند شد یا خیر؟

دیدگاه‌ها