کد خبر : 1695994 | 25 تیر 1399 ساعت 10:29 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم خوب؛ داوران لیگ برتری برای لیگ یک

کمیته داوران در یک تصمیم خوب از داوران لیگ برتری برای قضاوت بازی های مهم دسته اول در هفته های پایانی استفاده خواهد کرد.

تصمیم خوب؛ داوران لیگ برتری برای لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی ام لیگ یک و برای قضاوت دربی گیلان محمد رضا اکبریان انتخاب شده است. دو تیم  در شرایطی برای هم رویارو می شوند که برای بقاء در جدول بازی ها تلاش می کنند. شرایط تیم داماش برای ماندن به مراتب بهتر از سپیدرود است. سپیدرود که با خداحافظی مهدی پاشازاده مواجه شده است هم اکنون یکی از سه نامزد سقوط به دسته دوم بشمار می رود.

 

پیام حیدری یکی از دیگر داوران لیگ برتری که در آخرین هفته برگزار شده لیگ برتر بازی صنعت نفت در برابر نساجی را سوت زد قضاوت دیدار آلومینیوم اراک در برابر آرمان گهر را برعهده خواهد گرفت. آلومینیوم اراک مدعی جدی کسب عنوان دومی در بازی ها و صعود مستقیم به لیگ برتر است. اما آرمان گهر نه داعیه صعود دارد و نه خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کند.

 

رضا کرمانشاهی برای مصاف دو تیم مدعی نود ارومیه و خوشه طلایی ساوه انتخاب شده است. هر دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند. تیم خوشه طلایی در جدول رده بندی شرایط بهتری دارد. البته  نود در صورت برتری در این دیدار شرایط ایده آلی برای صعود پیدا خواهد کرد. و سرانجام اینکه سید مهدی سید علی دیدار نیروی زمینی در برابر ملوان را سوت خواهد زد. این دیدار در انتهای جدول دیدار حساسی است به این خاطر که نیروی اولین تیم نزدیک به منطقه خطر و ملوان دومین تیم است و طبیعتا دو تیم برای بهبود وضعیت خود در جدول رده بندی به نیت پیروزی وارد میدان خواهند شد.

 

انتخاب داوران لیگ برتری برای دیدارهای حساس دسته اول می تواند در هفته های پایانی هم ادامه داشته باشد؛ این یک تصمیم خوب از سوی کمیته داوران است. دیدارهای مهم در هفته های پایانی بسیار حساس و حائز اهمیت است و یک اشتباه می تواند سرنوشت تیم را تغییر دهد و مانع از صعودش به لیگ برتر شود.

 

در لیگ یک 18 تیم حضور دارند که در نهایت تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود خواهند کرد. سه تیم انتهای جدول نیز دسته دومی خواهند شد.

دیدگاه‌ها