کد خبر : 1695996 | 25 تیر 1399 ساعت 10:39 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

با قدم زدن در ارومیه، عشق مردم به والیبال را حس کردم

ویتالی هینن: آخرین سفرم به ایران خوب نبود

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: جنب و جوشی هم که از من در کنار زمین می بینید، به خاطر حس مسئولیت پذیری من است.

ویتالی هینن: آخرین سفرم به ایران خوب نبود

به گزارش "ورزش سه"، ویتالی هینن که تاکنون در قامت سرمربی سه تیم آلمان، بلژیک و لهستان مقابل ایران قرار گرفته و سه بار هم به ایران سفر کرده، در یک گفت و گوی اینستاگرامی با برنامه 5+1 درباره خودش و البته بیشتر از همه والیبال ایران به صحبت پرداخت.


این مربی بلژیکی که همواره به خاطر جنب و جوش زیاد در کنار زمین مورد توجه رسانه ها قرار گرفته، در آخرین سفر خود به ایران و شهر ارومیه در سال 2019 هم حاشیه هایی را به وجود آورد و به خاطر برخی اتفاقات بعد از بازی صحبت های جنجالی را انجام داد.


ویتالی هینن صحبت های خود با تمجید از هواداران ایرانی آغاز کرد و گفت: من از هواداران والیبال ایران به عنوان مردمی هیجان انگیز یاد می کنم و دوست دارم در جوی که مثل ایران باشد، حضور داشته باشم.


وی درباره راهی که خودش در سال های اخیر طی کرده و از آنالیزوری به یکی از بهترین مربیان جهان تبدیل شده، عنوان کرد: من تلاش زیادی کردم تا این مسیر را به درستی طی کنم. عاشق والیبال هستم و همواره در زندگی ام مشغول والیبال بودم. همیشه تلاش می کنم بیشتر یاد بگیرم؛ اگرچه معتقدم شانس هم برای هر کسی لازم است.


سرمربی تیم ملی والیبال لهستان درباره رفتارهای خود در کنار زمین گفت: قطعا من در خانه به این شکل نیستم چون سه دختر دارم که هرگز آن ها را تحت فشار نمی گذارم. خارج از زمین والیبال فرد آرامی هستم، اما هر مسئولیتی که به من بدهند، تمام تلاشم را می کنم تا به بهترین شکل آن را انجام دهم. این جنب و جوشی هم که از من در کنار زمین می بینید، به خاطر همین مسئولیت پذیری من است.

 

1511270


هینن درباره خاطرات خود از سفر به ایران گفت: فکر می کنم آخرین مسافرتم به ایران زیاد خوب نبود. من باید مثل پدر مراقب بازیکنانم باشم. مردم ارومیه فوق العاده بودند و حتی وقتی من با بازیکنانم در شهر قدم زدیم، عشق و علاقه آن ها به والیبال را حس کردیم. متاسفانه بعد از مسابقه ما با ایران و در حالی که ایران برنده بازی بود، چند نفر به جز آن 95 درصد هواداری که مشغول شادی بودند، قصد آسیب زدن به اتوبوس ما را داشتند. من به عنوان مسئول تیم باید حواسم به بازیکنان باشد. البته که فدراسیون جهانی، فدراسیون ایران و دولت ایران مسئول برقراری امنیت ما بودند.


وی در پایان افزود: بار اول سال 2013 با تیم ملی آلمان به ایران آمدم و دو بار هم در سال 2017 و 2019 به ایران سفر کردم. قبل از سفر به ایران فکر نمی کردم اینقدر عشق و علاقه به والیبال در این کشور وجود داشته باشد. در زمین هم در کنار رقابتی که با سعید معروف داشتیم، اما با او خیلی حرف می زدیم و من از این کار لذت می بردم.

دیدگاه‌ها