کد خبر : 1695999 | 25 تیر 1399 ساعت 10:48 | 14.4K بازدید | 3 دیدگاه

اولیایی علیه اظهارنظر حجت نظری

کاظم اولیایی با انتقاد از وزیر ورزش می‌گوید که انتخاب اشتباه او سبب شده تا عضو هیئت مدیره استقلال چنین اظهار نظری داشته باشد.

اولیایی علیه اظهارنظر حجت نظری

به گزارش ورزش سه، در هفته های اخیر واکنش های زیادی از سوی هواداران و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت های عضو هیئت مدیره استقلال وجود داشته است. کاظم اولیایی مدیرعامل سابق استقلال به اظهارنظر حجت نظری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که گفته بود "پرسپولیسی ها بروند از منیریه جام قهرمانی بخرند و خودم هزینه اسنپ را می دهم" نیز اینگونه در گفتگو با وبسایت فردا واکنش نشان می دهد: اظهارنظر زشتی بود. من برای شما دو نفر را مثال می زنم که همواره مورد احترام هواداران استقلال و پرسپولیس بوده اند؛ آقای پورحیدری و آقای پروین. خدا آقای پورحیدری را بیامرزد. روحشان شاد. حتی یک بار هم در دوران پر افتخارش در باشگاه استقلال به خودش اجازه نداد علیه پرسپولیس یا هواداران این تیم کلمه بیجا یا زشتی را بگوید. آقای پروین هم همیشه درباره استقلال با احترام خاصی صحبت کرده است. خب وقتی شما به عنوان وزیر ورزش یک فردی را به هیات مدیره استقلال می آورید که هنوز در حال و هوای اظهارات سکونشینی است باید هم این اتفاقات رخ بدهد.

 

مدیرعامل سابق استقلال با تاکید بر مقوله احترام عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم به رقبای یکدیگر در فوتبال و به طور کلی ورزش احترام بگذاریم. این تعصب نیست که شما با ادبیات بدی در مورد قهرمانی حریف صحبت می کنید. کلمات هواداری و رجزخوانی های هواداری مخصوص سکوها است که البته شدت و ضعف این کری خوانی ها هم باید مورد بررسی قرار بگیرد اما معلوم است که شما با فرهنگ و ادبیات هواداری آمده اید و صندلی مدیریتی را اشغال کرده اید.شما اگر تعصب دارید باید از پیشکسوتان این باشگاه دفاع کنید. وقتی یک رسانه نزدیک به وزارت ورزش آن طور علیه آرش برهانی نوشت و به این بازیکن با سابقه استقلال تاخت این پیشکسوتان باشگاه بودند که از برهانی حمایت کردند نه شما. به طور کلی مدیران استقلال همواره طی سال های اخیر پیشکسوتان را فقط برای زمان هایی نیاز داشته اند که با آنها عکس یادگاری بیندازند و بگویند ما هوای پیشکسوتان را داریم در حالی که همیشه نسبت به این عزیزان کم لطفی کرده اند.

 

اولیایی در پایان افزود: وی خیلی ها که امروز سال ها در رسانه های ورزشی کار می کنند حتی نام اعضای هیات مدیره باشگاه بارسلونا یا رئال مادرید را نمی دانند. می دانید چرا؟ چون فقط در فوتبال ایران است که یک عضو هیات مدیره برای مطرح کردن خودش مرتب در مورد همه چیز باشگاه اظهارنظر می کند یا از طریق طرح ادعاهای جنجالی سعی می کند خودش را در رسانه ها مطرح می کند. این هم البته از نقطه ضعف وزارت ورزش است و خیلی هم نمی توان از این دست افراد دلخور بود.

دیدگاه‌ها