کد خبر : 1696024 | 25 تیر 1399 ساعت 12:25 | 22.1K بازدید | 3 دیدگاه

نفس راحت فرهاد بعد از روزهای برزخی استقلال(عکس)

بازگشت تعدادی زیادی از بازیکنان استقلال به تمرینات خبر خوبی برای فرهاد مجیدی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یکی، دو هفته گذشته تعداد زیادی از نفراتش را به دلایل مختلف در اختیار نداشته است. آبی ها بعد از دیدار با فولاد که با اتفاقات عجیبی همراه شد، برای مسابقه با سایپا و تراکتور تعداد زیادی کرونایی، مصدوم و محروم داشتند و به همین خاطر فرهاد مجیدی در این دو بازی با کمبود بازیکن شدید مواجه شد. حالا اما شرایط برای استقلالی ها از این نظر بهتر شده و بازگشت تعدادی از بازیکنان به تمرینات تا حد زیادی خیال فرهاد مجیدی و همکارانش را راحت کرده است.


طی روزهای گذشته ارسلان مطهری مهاجم مصدوم استقلال به تمرینات این تیم برگشت و کارش را برای دیدار آینده شروع کرد. از این رو وریا غفوری، فرشید باقری، هرویه میلیچ و داریوش شجاعیان هم با منفی شدن تست آخر کرونای خود از امروز به تمرینات برمی گردند. اتفاقی که باعث می شود مجیدی برای انتخاب نفرات خود در پست های مختلف کمتر احساس کمبود بازیکن کند.


در حال حاضر تنها دغدغه کادرفنی استقلال در خط دفاعی است؛ جایی که سیاوش یزدانی و عارف غلامی به علت ابتلا به کرونا خود را قرنطینه کرده اند و در بازی با نفت آبادان هم غایب خواهند بود. اگر این دو بازیکن هم در آینده ای نزدیک به ترکیب استقلال برگردند جنس آبی ها جور می شود و آنها با ترکیب کامل می توانند به مصاف رقبا بروند.

 

1511297

دیدگاه‌ها