کد خبر : 1696025 | 25 تیر 1399 ساعت 12:38 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

با درخواست معاون سیاسی استان

بازگشت دوباره ربیعی‌فر در آستانه دربی گیلان

ربیعی‌فر که بعد از تساوی برابر فجرسپاسی در اعتراض به مشکلات این تیم و عدم توجه مسوولان از سمت خود استعفا داد، در آستانه دربی گیلان بار دیگر به کار خود بازگشت.

بازگشت دوباره ربیعی‌فر در آستانه دربی گیلان

به گزارش "ورزش سه"، داماش گیلان پیش از دیدار هفته گذشته خود مقابل فجرسپاسی با مشکلات عجیبی مواجه شد و حتی برای خروج از هتل با ممانعت مسوولان به دلیل عدم پرداخت شرایط نگران کننده‌ای را تجربه کرد.

 

موضوعی که باعث شد تا مازیار ربیعی فر، سرمربی داماش گیلان که علیرغم تمامی مشکلات سعی کرده بود طی فصل جاری گزندی به تیم وارد نشود، در نهایت کاسه صبرش لبریز شود و از سمت خود استعفا دهد. با این حال طی روزهای اخیر و با توجه به شرایط نگران کننده این تیم در انتهای جدول در نهایت رایزنی‌های زیادی برای بازگشت وی صورت گرفت. کاپیتان‌ها و بازیکنان باتجربه داماش نیز با درخواست خود از این مربی خواستند تا تیم را در شرایط کنونی که با کمترین توجه مواجه است، رها نکند و در گام‌های پایانی لیگ آنها را همراهی کند.

 

در ادامه نیز دکتر محمود قاسم نژاد معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با استعفای سرمربی تیم فوتبال داماش در شرایط حساس کنونی مخالفت کرد تا به این ترتیب همچنان هدایت لاجوردی‌پوشان بر عهده مازیار ربیعی‌فر باشد. لازم به ذکر است، تصمیم معاونت سیاسی و امنیتی استانداری در خصوص وضعیت کادرفنی داماش گیلان در حالی صورت گرفت و وجاهت قانونی دارد که چندی پیش مدیران سابق باشگاه داماش، طی نامه ای رسمی این تیم پرطرفدار گیلانی را به بالاترین نهاد اجرایی استان هبه کردند.

 

داماش روز شنبه ۲۸ تیر در دیداری حساس و در استادیوم سردارجنگل رشت، دربی شهرباران را برابر سپیدرود برگزار خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها