کد خبر : 1696032 | 25 تیر 1399 ساعت 13:02 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: سرژ اوریه خودش برای بازی تصمیم می‌گیرد

ژوزه مورینیو می‌گوید سرژ اوریه بازیکن این تیم که برادرش اخیرا به قتل رسید برای بازی کردن یا بازی نکردن در مسابقه امروز تیمش مقابل نیوکاسل تصمیم خواهد گرفت.

مورینیو: سرژ اوریه خودش برای بازی تصمیم می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تاتنهام امروز در ادامه لیگ برتر جزیره به مصاف نیوکاسل می‌رود ژوزه مورینیو سرمربی این تیم می‌گوید تصمیم‌گیری بابت بازی کردن یا بازی نکردن در دیدار امروز را به سرژ اوریه مدافع خود واگذار خواهد کرد. در روزهای اخیر برادر سرژ اوریه به ضرب گلوله کشته شد و این اتفاق شوک بزرگی به او وارد کرده.

 

1511305

 

روز دوشنبه رسانه‌ها گزارش دادند که برادر سرژ اوریه ستاره فرانسوی تاتنهام در شهر تولوز فرانسه به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شده. خبری که بعد از مدت کوتاهی رسما تایید شد.

 

درحالیکه سه بازی مانده به پایان فصل لیگ برتر تاتنهام امروز برای افزایش شانس کسب سهمیه اروپایی خود به سه امتیاز بازی با نیوکاسل نیاز مبرم دارد مورینیو در آستانه بازی درباره حضور اوریه در این دیدار گفت:" هنوز نمی‌دانم. نمی‌خواهم به اوریه فشار وارد کنم و نمی‌دانم قصد دارد چکار کند".

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" شاید سرژ با ما به نیوکاسل بیاید چون سفر برایش خوب است ولی در نهایت برای بازی کردن آماده نباشد. من در حال حاضر نمی‌دانم. ولی این برایمان روشن است که از او حمایت خواهیم کرد و فشاری به او وارد نمی‌کنیم. تصمیم‌گیری در اختیار سرژ خواهد بود. او می‌تواند هر کاری می‌خواهد بکند. می‌تواند به فرانسه برود، اینجا بماند، در تمرینها شرکت کند و حتی بازی کند".

 

 

دیدگاه‌ها