کد خبر : 1696040 | 25 تیر 1399 ساعت 13:36 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

هیات رییسه سازمان لیگ باید مصوب کند

شرط بازگشت شجاعیان به لیست استقلال چیست؟

داریوش شجاعیان در صورتی به لیست استقلال اضافه خواهد شد که هیات رییسه سازمان لیگ این مساله را تصویب کند.

شرط بازگشت شجاعیان به لیست استقلال چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دغدغه های کنونی کادرفنی استقلال ماجرای اضافه شدن داریوش شجاعیان به لیست این تیم است. مسئولان باشگاه آبی پوش پایتخت در نیم فصل رقابت های لیگ نوزدهم با توجه به پارگی رباط صلیبی شجاعیان و اینکه پیش بینی می شد او تا پایان فصل قادر به همراهی تیمش نباشد نامش را از لیست تیم خارج کردندتا بازیکنان جدیدی را اضافه کنند.


بعد از این اتفاق اما به واسطه شیوع ویروس کرونا رقابت های فوتبال حدود 4 ماه تعطیل شد و این مدت، فرصت مناسبی در اختیار شجاعیان قرار داد تا به بهبودی کامل برسد و بتواند در تمرینات استقلال حضور یابد. شجاعیان حالا به طور کامل بهبود یافته و آماده بازگشت به میادین فوتبال است اما خروج نام او از لیست تیم دردسرساز شده است.


بر اساس قوانین سازمان لیگ بازیکنی که نامش در فصل نقل وانتقالات زمستانی از لیست یک تیم خارج شده، تا پنجره نقل و انتقالاتی بعدی قادر به بازی کردن نیست و شجاعیان هم چنین وضعیتی دارد. از این رو مسئولان استقلال در تلاش هستند تا بتوانند اثبات کنند چون فوتبال مدت زیادی تعطیل بوده باید نام شجاعیان به لیست آنها برگردد، منتهی این مساله نیازمند تصویب هیات رییسه سازمان لیگ است.

 

1500709


هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال چندی قبل مصوب کرد هر تیم می تواند با توجه به تعطیلی بلندمدت فوتبال تا سقف 5 بازیکن امید و جوانان به لیست خود اضافه کند که استقلال نیز دو نفر از این سهمیه را پر کرد اما درباره لیست بزرگسالان هنوز هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است.


بر این اساس اگر قرار باشد نام شجاعیان به لیست استقلال اضافه شود، این مساله باید در هیات رییسه سازمان لیگ مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت تصویب مسئولان مربوطه کارهای این نقل و انتقال را انجام بدهند. 


استقلالی ها بسیار امیدوارند بتوانند موافقت مسئولان سازمان لیگ برای ورود دوباره شجاعیان به لیست تیم خود را جلب کنند اما این مساله بدون مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ با قوانین بین المللی نقل و انتقالات همخوانی ندارد و باید دید چه تدبیری برای آن انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها