کد خبر : 1696044 | 25 تیر 1399 ساعت 13:43 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

درن فلچر

مارسیال در آستانه تبدیل شدن به شماره 9 کلاسیک

درن فلچر ستاره سابق شیاطین سرخ می گوید آنتونی مارسیال ستاره فرانسوی این تیم در آستانه تبدیل شدن به یک شماره 9 نخبه قرار دارد.

مارسیال در آستانه تبدیل شدن به شماره 9 کلاسیک

به گزارش "ورزش سه"، درن فلچر ستاره سابق منچستریونایتد با ستایش از آنتونی مارسیال ستاره فرانسوی این تیم می گوید مارسیال در حال اوج گیری است و به زودی به یک مهاجم شماره 9 در کلاس جهانی تبدیل خواهد شد.

 

1511314

 

مارسیال در فصل جاری بهترین عملکرد خود در دوران حضورش در اولدترافورد را ثبت کرده. این مهاجم 24ساله فرانسوی زمانی که بیشتر متمایل به کناره ها به کار گرفته می شد چندان موفق نبود ولی از زمانی که به دستور سولسشر در پستی نزدیک تر به مرکز خط حمله مورد استفاده قرار می گیرد درخشان ظاهر شده.

 

درن فلچر که خود هافبک سابق منچستریونایتد بوده در گفتگو با تلویزیون باشگاه در این باره گفت:" به نظر من مارسیال اخیرا فوق العاده بوده. تلاش او، پشتکارش برای تیم و استعدادش خصوصیاتی نیست که یک شبه بوجود آمده باشد. البته همیشه سوالاتی درباره پشتکار او مطرح بوده ولی اینها انتقادات درستی نیست و من معتقدم او همیشه به باشگاه و کارش متعهد بوده".

 

ستاره سابق منچستریونایتد در ادامه گفت:" مارسیال به نظر من فوق العاده است. او به نظر من در آستانه تبدیل شدن به یک مهاجم شماره 9 در کلاس جهانی است".

 

 

دیدگاه‌ها