کد خبر : 1696047 | 25 تیر 1399 ساعت 14:12 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

پس از قطعی شدن ادامه حضور نورافکن؛ 

تمدید قرارداد سه ساله کریمی با سپاهان (عکس)

محمد کریمی که در لیگ هجدهم به سپاهان پیوست، سه فصل دیگر در این تیم ماندنی شد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد کریمی یکی از بازیکنان جوان و آینده دار تیم فوتبال خونه به خونه بود که با ناکام ماندن این تیم در صعود به لیگ برتر با اسکوچیچ، با نظر امیرقلعه‌نویی راه اصفهان را در پیش گرفت و در لیگ هجدهم با اعتماد این مربی یکی از پدیده های لیگ لقب گرفت.
کریمی در اولین فصل حضور در سپاهان موفق به ثبت 7 پاس گل شد، تا بهترین پاسور لیگ شود ولی در لیگ نوزدهم و با حضور امید نورافکن کمی زیر سایه این بازیکن قرار گرفت و کمتر فرصت حضور در بازی های سپاهان به او رسید.


با این حال این هافبک پس از شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر به ترکیب اصلی تیم رسیده و پنالتی زن اول تیم هم شده است؛ هر چند در آخرین مسابقه مقابل پارس جنوبی جم پنالتی اش را از دست داد تا در ادامه سه امتیاز سپاهان با گل خالقی به یک امتیاز تبدیل شود، با نظر مدیران باشگاه قرارداد این بازیکن 3 فصل دیگر با تیم تمدید شد.
کریمی 24 ساله فصل گذشته در 23 بازی برای سپاهان راهی میدان شد و نقش مهمی در عنوان نائب قهرمانی طلایی پوشان داشت ولی در این فصل در شرایطی که 5 بازی تا انتهای فصل باقی مانده، 10 مرتبه در ترکیب سپاهان راهی میدان شده و 2 بار هم گلزنی کرده که گل او مقابل شاهین بوشهر در اصفهان را می توان یکی از زیباترین گل های فصل قلمداد کرد که از میانه زمین و با تیزهوشی این هافبک به ثمر رسید.


پیش از این قرارداد امید نورافکن نیز با سپاهان به مدت سه سال قطعی شده بود وحالا این تمدید قرارداد که پیش از پایان بازی های فصل انجام شد، نشان می‌دهد طلایی پوشان اصفهانی عزمی جدی برای کسب موفقیت و به دست آوردن ششمین قهرمانی در لیگ بیستم دارند. 
در همین راستا امروز کریمی در دفتر نیفکر سرپرست و رئیس هیئت مدیره باشگاه حاضر شد و قراردادش را به مدت سه فصل دیگر تمدید کرد.

 

1511320

دیدگاه‌ها