کد خبر : 1696065 | 25 تیر 1399 ساعت 15:18 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

تهدیدها جدی‌تر شد؛ تکلیف قهرمان و نایب قهرمان چیست؟

شرط حضور تیم‌ها در قرعه‌کشی لیگ والیبال

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال گفت: شرط حضور باشگاه‌های تعیین تکلیف شده در قرعه‌کشی لیگ برتر سال ۹۹، نداشتن شکایت مالی از سوی بازیکنان و کادر فنی است.

شرط حضور تیم‌ها در قرعه‌کشی لیگ والیبال

به گزارش "ورزش سه"، کمیته رویدادها و مسابقات در نظر دارد در صورت تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، مسابقات والیبال باشگاه‌های برتر و دسته یک مردان را از نیمه‌های شهریور ماه آغاز کند.
در همین راستا این روزها فدراسیون والیبال به شدت پیگیر حضور تیم های مختلف در لیگ برتر بعد از تسویه حساب است. 
بعد از اینکه امروز فدراسیون تعداد تیم های واجد شرایط برای شرکت در لیگ برتر را 9 تیم اعلام کرد، بازهم یک فرصت 3 روزه به چند تیم مطرح مثل سایپا،‌ پیکان و شهرداری ورامین داده شد تا بدهی های خود را تا روز شنبه تسویه کنند. 


میلاد تقوی، سرپرست دبیری فدراسیون در این باره گفت: تا کنون ۹ باشگاه لیگ برتری نسبت به تعیین تکلیف بدهی‌های خود اقدام کرده‌اند، اما شرکت آنان در قرعه کشی لیگ برتر سال ۹۹ منوط به نداشتن شکایت است.
وی به فرصت سه روزه دیگر باشگاه‌های لیگ برتری برای تعیین تکلیف بدهی‌های خود اشاره کرد و افزود: فهرست نهایی تیم‌های حاضر در قرعه‌کشی لیگ برتر در پایان وقت اداری روز شنبه ۲۸ تیرماه اعلام می‌شود، اما باز هم تاکید می‌شود که حضور این تیم‌ها در قرعه‌کشی منوط به نداشتن شکایت مالی است.


تقوی ادامه داد: ۱۰ مرداد ماه آخرین فرصت برای ارائه مدارک و ثبت قرارداد بازیکنان و روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه نیز قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال مردان سال ۹۹ برگزار خواهد شد.


با این وضعیت شاید تیم هایی همچون شهرداری ورامین و سایپا که در دو فصل قهرمان و نایب قهرمان بوده اند، به خاطر بدهی ها نتوانند در لیگ سال 99 شرکت کنند!

دیدگاه‌ها