کد خبر : 1696067 | 25 تیر 1399 ساعت 14:18 | 21.4K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

دو دستگی در بارسلونا برای بازگشت ژاوی

ژاوی احتمالا حداقل در دوران حضور جوزپ ماریا بارتومئو به بارسلونا باز نخواهد گشت.

دو دستگی در بارسلونا برای بازگشت ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه اخیر خود با تی وی سه کاتالونیا در مورد ادامه کار با ستین گفت که این مربی در ادامه لیگ قهرمانان روی نیمکت حضور خواهد داشت و اینکه تا سال بعد هم قرارداد دارد.

بر کسی پوشیده نیست که در بارسلونا ادامه کار یک مربی به نتایجی بستگی دارد که کسب می کند و در صورت از دست رفتن لالیگا که حتمی به نظر می رسد و سپس حذف از لیگ قهرمانان، بعید به نظر می رسد ستین را بازهم روی نیمکت بارسا ببینیم.

 

 

1511318

 

 

در چنین شرایطی بحث بازگشت ژاوی مطرح خواهد شد.  هرچند او اخیرا قراردادش با السد را تمدید کرد اما در قراردادش بند جدایی در صورت رسیدن پیشنهاد بارسا گنجانده شده است. بسیاری معتقدند ژاوی دیر یا زود سرمربی بارسا می شود اما شاید این احتمال در دوران بارتومئو اندک باشد. از ریاست بارتومئو بر بارسا یک سال دیگر باقیمانده و در کادر مدیریتی او برای بازگشت ژاوی دو دستگی وجود دارد.

زمستان گذشته ژاوی گزینه شماره یک جانشینی ارنستو والورده بود ولی درخواست های او مورد پذیرش قرار نگرفت. یکی از شروط ژاوی کنترل و سازماندهی تمامی ارکان باشگاه و به خصوص تیم های پایه بود که این با مخالفت بارتومئو مواجه شد.

رئیس بارسا اگر با شرط ژاوی موافقت می کرد، این احتمال وجود داشت که بسیاری از افراد مورد اعتمادش در باشگاه به درخواست ژاوی از کار برکنار شوند و این اتفاقی نبود که بارتومئو در شر ایط بحرانی تیم از آن استقبال کند.

از همان زمان شانس بازگشت ژاوی به بارسا با کادر مدیریتی فعلی کاهش پیدا کرد و فعلا باید دید نتایج بارسا با ستین در لیگ قهرمانان چگونه خواهد بود.

 

 

1507102

دیدگاه‌ها