کد خبر : 1696068 | 25 تیر 1399 ساعت 14:55 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رسانه های کره ای

مدافع ملی پوش کره در راه انتقال به تاتنهام

کیم مین جائه ممکن است به دومین بازیکن کره ای تاتنهام پس از سون هیونگ مین شود.

مدافع ملی پوش کره در راه انتقال به تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعای رسانه های کره ای، کیم مین جائه مدافع باشگاه بیجینگ گوان چین از تاتنهام پیشنهاد دریافت کرده است.

ماه گذشته بود که نشریه تلگراف گزارش داد که به دلیل عملکرد درخشان سون هیونگ مین در تاتنهام، سران این باشگاه روی فوتبال کره تمرکز بیشتری پیدا کرده اند و کیم مین جائه را به دقت تحت نظر دارند و گویا در نهایت راضی به ارائه پیشنهادی برای این بازیکن شده اند.

 

 

1511338

 

 

گفته می شود کیم مین جائه از اورتون نیز پیشنهاد دارد ولی احتمالا سون هیونگ مین نقش تعیین کننده ای در انتخاب نهایی این بازیکن خواهد داشت.

 

با توجه به جدایی احتمالی یان فرتونگن مدافع بلژیکی از تاتنهام در انتهای فصل، کیم می تواند به عنوان جانشینی برای او به خدمت گرفته شود. باشگاه بیجینگ گوان اما تمایل زیادی برای از دست دادن کیم ندارد با این حال اگر پیشنهاد مالی خوبی دریافت کند، مشکلی برای صدور مجوز جدایی او نخواهد داشت. طبق گزارش رسانه های کره ای، فعلا مذاکرات به کندی پیش می رود.

مدیر برنامه های کیم پرتغالی است و با توجه به حضور ژوزه مورینیو در تاتنهام، این باشگاه لندنی می تواند خوشبین باشد که مذاکرات به زودی وارد فازی جدی تر  شود.

 

 

1511337

 

دیدگاه‌ها