کد خبر : 1696076 | 25 تیر 1399 ساعت 15:47 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهم آقای پاس گل لیگ برتر شوم

جهانی: مساوی برابر استقلال به دردمان نمی خورد

صنعت نفت بعد از تساوی هفته گذشته برابر نساجی روز جمعه در آبادان میزبان استقلال است؛ مسابقه ای که می تواند به نوعی جنگ برای کسب سهمیه هم باشد.

جهانی: مساوی برابر استقلال به دردمان نمی خورد

به گزارش" ورزش سه" میلاد جهانی در بازی های اخیر نفت آبادان هم یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده است. او در بازی با نساجی نیز یک پاس گل به رضاجبیره داد تا تعداد پاس گل هایش به 7 رسیده و در صدر بیشترین پاس گل قرار بگیرد.


هافبک تاثیرگذار نفت آبادان در این فصل از رقابت های لیگ برتر در این رابطه گفت:"هر بازی تلاش می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. الان هفت پاس گل دادم و در هربازی پاس می دهم تا  تیم برنده شود و انشالله این روند همینطوری ادامه پیدا کند. در لیگ امسال پاسورهای خوب دیگر هم هستند که برایشان احترام خاصی قائل هستم. تمام تلاشم این است که برای تیمم بازیکن مفیدی باشم و در کنارش بهترین پاسور فوتبال ایران باشم."


جهانی درباره بازی روز جمعه برابر استقلال هم گفت:"تیم استقلال تیم بزرگی است که ما این جمعه با آن ها بازی داریم. نمی دانیم چه کسانی در این تیم هستند یا نه؟ به این فکر هم نمی کنیم چون این سه امتیاز خیلی برای مامهم است و انشالله آنرا بگیریم تا بالای جدول بمانیم. مساوی اصلا به درد ما نمی خورد چون از کورس تیم های بالای جدول فاصله می گیریم. امیدوارم یک بازی خوب و تماشاگر پسند باشد. بازی های بعدی مان خیلی سخت است اگر این سه امتیاز را بگیریم تیم انگیزه و شخصیت لازم را برای ادامه لیگ پیدا می کند."


او افزود:" بازی با نساجی شرایط قبلش خوب بود برای ما باید بازی را می بردیم و برای سه امتیاز رفته بودیم. بازی را خوب شروع کردیم ، اما خیلی عجله کردیم برای گل زدن. می خواستیم نیمه اول را برنده باشیم ، یک بر هیچ جلو افتادیم این انگیزه و عجله ای که برای بردن داشتیم باعث شددر نیمه دوم گل بخوریم و بازی مساوی شود. امیدوارم در بازی های بعد این تجربه برای تک تک بچه ها شده باشد که بدون عجله و استرس با تمرکز بالا بازی را ببریم."


جهانی در پایان گفت":خداراشکر بازی قبل مساوی کردیم تیم های دیگر هم مساوی شدند. خوش شانسی ما بود اما استقلال را باید حتما ببریم چون دنبال سهمیه هستیم. بعد از استقلال با سپاهان بازی داریم و اگر بتوانیم از این بازی های سخت امتیاز بگیریم می توانیم به اهدافی که داریم برسیم."

دیدگاه‌ها