کد خبر : 1696093 | 25 تیر 1399 ساعت 17:15 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با موندودپورتیوو

سوارز: بله، مسی به جدایی فکر کرده اما....

لوئیس سوارز در مصاحبه با موندودپورتیوو تایید کرد که احتمالا مسی به جدایی از بارسا فکر کرده ولی این کار را انجام نخواهد داد.

سوارز: بله، مسی به جدایی فکر کرده اما....

به گزارش "ورزش سه"، نتایج اخیر بارسا که باعث شد تا کورس قهرمانی لالیگا را به رئال ببازد، باعث شده تا شایعات زیادی در مورد آینده لیونل مسی شنیده شود. اختلاف نظر او با کادر فنی فعلی بارسا آشکار است و او به خصوص با ادر سارابیا دستیار کیکه ستین مشکلاتی دارد. گفته می شود مسی تمدید قراردادش را متوقف کرده و همه چیز را به سال بعد و پس از انتخابات ریاست بارسا موکول کرده است.

 

 

1511319

 

 

لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسا و دوست صمیمی مسی در مورد احتمال جدایی او گفت:« به شخصه نمی توانم مسی را با پیراهن تیمی غیر از بارسلونا ببینم. او در تصمیم گیری ها همیشه صلاح خودش و خانواده اش را لحاظ می کند.

الان همه به خاطر از دست رفتن لالیگا ناراحتیم و احتمالا مسی به جدایی هم فکر کرده و تصمیماتی هم برای آینده اش گرفته باشد ولی به عنوان یک وست همیشه به او توصیه کرده ام که جایی بازی کند که خودش و خانواده اش راحت و خوشحالند و اگر در بارسا خوشحال است که همینجا بماند و معتقدم او و خانواده اش در بارسلونا راحت تر از هر جای دیگری هستند.»

 

 

1510217

 

 

سوارز ادامه داد:« اگر لئو نیاز به تغییر را حس می کند، خودش بهتر می داند که کجا برایش بهتر خواهد بود و در مورد آن تصمیم خواهد گرفت ولی معتقدم شانس کمی برای جدایی او وجود دارد.

چیزی که مسی از بارسا توقع دارد، یک پروژه برنده و تیمی هیجان انگیز و جذاب برای فتح تمام جام هاست. در نهایت او پس از مشورت با خانواده و نیز پدرش بهترین تصمیم را برای آینده اش خواهد گرفت.»

 

دیدگاه‌ها