کد خبر : 1696108 | 25 تیر 1399 ساعت 18:18 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

شایعه عجیب؛ اینتر به دنبال فروش ستاره جدیدالورود!

در صورت دریافت پیشنهاد 60 میلیون یورویی، اینتر آماده است تا این تابستان کریستین اریکسن را به فروش برساند.

شایعه عجیب؛ اینتر به دنبال فروش ستاره جدیدالورود!


به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کریستین اریکسن در تابستان امسال با باشگاه تاتنهام به اتمام می رسید و مدیران این تیم برای اجتناب از واگذاری رایگان این هافبک دانمارکی در فصل زمستان تصمیم به توافق با اینتر گرفتند و کریستین اریکسن با قراردادی 20 میلیون یورویی راهی سن سیرو شد، اما شرایط تا به حال برای او خوب پیش نرفته است.

 

1484297

 

کریستین اریکسن در ترکیب مورد نظر آنتونیو کونته جا نیفتاده و حتی سرمربی اینتر چندی قبل به وضوح به انتقاد از این هافبک دانمارکی پرداخته و مدعی شد او در شرایط بدی بعد از قرنطینه به اردوی نراتزوری بازگشته است. کونته همچنین به کریستین اریکسن یادآوری کرد شرایط فوتبال در ایتالیا مانند انگلیس نیست و همین انتقادات احتمال جدایی او را افزایش داده است.

 

اما اسپورت مدیاست امروز در گزارشی مدعی شد اینتر حالا و تنها بعد از نیم فصل مشکلی با فروش کریستین اریکسن ندارد و در صورت رسیدن پیشنهاد 60 میلیون یورویی حاضر به فروش او خواهد شد. گاتزتا نیز امروز اعلام کرد کونته قصد دارد تغییراتی بزرگی در ترکیب تیمش ایجاد کند و به مدیران اینتر دستور داده که نام حداقل 11 بازیکن را در لیست فروش بگذارند. این در حالیست که در فصل زمستان تیم هایی چون رئال مادرید و یوونتوس نیز علاقمند به جذب اریکسن بودند و اینتر به دشواری موفق به خرید این هافبک خلاق شد.

دیدگاه‌ها