کد خبر : 1696114 | 25 تیر 1399 ساعت 18:53 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

میشل پلاتینی:

دیبالا بیشتر شبیه مارادوناست تا من!

میشل پلاتینی، اسطوره فرانسوی یوونتوس مدعی شد پائولو دیبالا بیشتر شبیه مارادوناست تا او.

دیبالا بیشتر شبیه مارادوناست تا من!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اخیر دیبالا باعث تمجید بسیاری از فوتبالدوستان شده است. دیبالا حالا در 157 بازی 68 گل برای یوونتوس به ثمر رسانده و از نظر آماری مانند پلاتینی که بین سالهای 1982 و 1987 شده است. ستاره سابق و فرانسوی یوونتوس به تمجید از شماره 10 فعلی این تیم پرداخته است.

 

میشل پلاتینی گفت: "جیانی آنیلی دیگر بین ما نیست و من نمی توانم از جانب اوچیزی بگویم، اما معتقدم اگر آنیلی به بازیکنی مانند عمر سیویوری علاقه داشت، قطعا از ستاره ای مانند پائولو دیبالا نیز تمجید می کرد. ستاره آرژانتینی در زمین بسیار خوب عمل می کند و چهره بشاش دارد. دیبالا مانند یک پسر بچه دوست داشتنی است.

 

1502109

 

جالب است که دیبالا از نظر گلزنی و بازی کردن در سری آ به رکورد من رسیده، شاید چهره ها یکسان باشند، اما ما بازیکنان مختلفی هستیم. من همیشه سعی می کنم از مقایسه اجتناب کنم ، اما می توانم بگویم که دیبالا قطعا یک در مورد بهتر از من است، زیرا او 40 سال جوان تر است.

 

همکاری دیبالا و رونالدو؟ نمی توان رونالدو را زیر سوال برد. اگر رونالدو روزی از یوونتوس جدا شود دلمان برای او تنگ می شود. رونالدو قهرمان بزرگی است که پیروزی جام های زیادی شده و مدت هاست در بالاترین سطح بازی می کند. آنها کنار هم خوب پیش می روند. دیبالا می توانست سال گذشته یوونتوس را ترک کند و این قوانین بازار است، اما او ماندنی شد و این اتفاق خوبی برای خود دیبالا و یووه است. دیبالا مانند پلاتینی نیست و بیشتر شبیه مارادونا است."

دیدگاه‌ها