کد خبر : 1696159 | 26 تیر 1399 ساعت 00:10 | 150.9K بازدید | 14 دیدگاه

اتحاد بازیکنان رئال برای غلبه کریم به لئو

عملیات سرقت جام نقره از دست مسی

لیونل مسی در فصل جاری لالیگا برای کسب جایزه پیچیچی با یک چالش دشوار روبرو شده است.

عملیات سرقت جام نقره از دست مسی

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا در فصل جاری عملکرد درخشانی در ترکیب رئال مادرید ارائه داده و به نظر می‌رسد که با توجه به آمار و ارقام باید کسب جایزه زامورا توسط این دروازه بان بلژیکی را قطعی تلقی کنیم.

 

با این حال رئال مادرید در فصل جاری برای کسب یک جایزه فردی دیگر نیز شانس خواهد داشت. اگرچه لیونل مسی در حال حاضر با 22 گل زده بیشترین شانس را برای کسب جایزه پیچیچی دارد اما ستاره فرانسوی لوس بلانکوس یعنی کریم بنزما با 19 گل زده این فوق ستاره آرژانتینی را تعقیب می کند.

با وجود اینکه تنها دو بازی تا پایان رقابت‌های لالیگا باقی مانده اما رسیدن به تعداد گل های لیونل مسی برای بنزما غیر ممکن نخواهد بود؛ از طرفی صحبت‌های کیکه ستین مبنی بر احتمال استراحت دادن به مسی در بازی های آینده می‌تواند این شانس را برای مهاجم فرانسوی رئال افزایش دهد.

 

1511473

 

در واقع کریم بنزما برای اولین بار در حرفه خود تا این حد به کسب جایزه پیچیچی نزدیک شده است. این چیزی نیست که مرد فرانسوی درباره آن خیلی وسواس داشته باشد اما به طور قطع کسب این جایزه نیز برای او خالی لطف و البته هیجان نخواهد بود. هم چنین به نظر می‌رسد که هم‌تیمی‌های کریم بنزما علاقه زیادی به کسب این افتخار توسط مهاجم فرانسوی دارند و در این راه از هیچ کمکی به او دریغ نکرده و نخواهد کرد.

 

1511476

 

البته که اولین هدف رئال مادرید پیروزی در دیدار فردا مقابل ویارئال و قطعی کردن قهرمانی خواهد بود اما می توان گفت که همه بازیکنان رئال مادرید برای کسب جایزه پیچیچی از بنزما حمایت خواهند کرد و حتی گفته می‌شود که احتمالاً سرخیو راموس در صورت گرفتن ضربه پنالتی برای رئال، این وظیفه را به ستاره فرانسوی خواهد سپرد تا او بتواند بر تعداد گل‌هایش بیفزاید.

 

بنزما بعد از شروع مجدد رقابت‌ها پنج گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده در حالی که این آمار برای لیونل مسی سه گل بوده است. البته غیر منصفانه است اگر به این موضوع اشاره نکنیم که فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تعدادی از بازی‌های این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده است؛ موضوعی که این فرصت را در اختیار بنزما قرار داد تا بتواند برای کسب جایزه پیچیچی با مسی رقابت کند.

 

1511475

 

تفاوت دیگر به ضربات پنالتی برمی‌گردد. مهاجم فرانسوی رئال در فصل جاری دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده اما مسی پنج مرتبه موفق به انجام این کار شده است. در واقع اگر پنالتی ها را کنار بگذاریم، تعداد گلهای هر دو بازیکن 17 خواهد بود. همچنین اگر بنزما پنالتی زن اول رئال مادرید بود و همه ضرباتش را تبدیل به گل می کرد حالا با 24 گل در صدر جدول گلزنان قرار داشت.

حالا اما هواداران رئال مادرید آرزو می کنند که علاوه بر قهرمانی، تیبو کورتوا جایزه زامورا را از آن خود کند و کریم بنزما نیز به عنوان پیچیچی دست پیدا کند؛ اتفاقی که خیلی دور از دسترس نخواهد بود.

 

دیدگاه‌ها