کد خبر : 1696176 | 26 تیر 1399 ساعت 01:39 | 24.4K بازدید | 4 دیدگاه

آرسنال 2 - 1 لیورپول؛ شب فاجعه بار ستاره های کلوپ

لیورپول در شبی که نمایش چندان خوب نداشت در لندن 1-2 مغلوب آرسنال شد.

آرسنال 2 - 1 لیورپول؛ شب فاجعه بار ستاره های کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در هفته های اخیر و بعد از مسجل شدن عنوان قهرمانی نمایش های پرفراز و نشیبی داشته است. امشب نیز این تیم در شرایطی که موقعیت های چندانی هم نداشت، با اشتباهات عجیب ویرژیل فن دایک و آلیسون در نهایت 1-2 برابر آرسنال شکست خورد.
 

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانست به صورت اتفاقی به گل اول دست یابد. تلاش روبرتو فرمینو روی ضربه شروع مجدد مارتینز در آستانه ورود به دروازه بود، اما این توپ با بدشانسی لیورپول به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

1511513

 

اما حملات این تیم ادامه یافت و در دقیقه 20 لیورپول به گل اول دست یافت. اندی رابرتسون در سمت چپ صاحب موقعیت شد و ارسال عرضی و زمینی او با ضربه دقیق سادیو مان در مقابل دروازه همراه بود تا لیورپول از حریف خود با یک گل پیش افتد.

 

لحظاتی بعد از دریافت گل و روی حرکت خوب نلسون آرسنال می توانست به گل تساوی دست یابد، اما پاس آخر او به لاکازت خوب نبود و این موقعیت از دست رفت.

 

1511504

 

1511499

 

اما در دقیقه 31 آرسنال به گل تساوی دست یافت. روی اشتباه فن دایک و پاس به عقب او، این لاکازت بود که در میانه راه صاحب توپ شد و به زیبایی آلیسون بکر را نیز جا گذاشت تا با یک ضربه دقیق دروازه لیورپول را به راحتی باز کند.

 

در دقیقه 41 و روی اشتباه راب هولدینگ لیورپول می توانست به گل دوم هم دست یابد، اما ضربه محمد صلاح با حضور به موقع داوید لوییز دفع شد.

 

اما در شرایطی که به نظر می رسید نیمه نخیت با تساوی 1-1 رو به اتمام است، آرسنال باز هم به گل رسید. این بار آلیسون با ارسال یک پاش اشتباه باعث شد لاکازت صاحب موقعیت شود و ارسال عرضی این بازیکن در محوطه با نلسون رسید تا او با ضربه ای دقیق کار را تمام کند.

 

1511498

 

1511502

 

لیورپول نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا و در شلوغی محوطه می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربات صلاح، رابرتسون و فرمینو توسط مدافعان آرسنال دفع شد.

 

در دقیقه 55 محمد صلاح فاصله ای تا به ثمر رساندن گل تساوی لیورپول نداشت، اما ضربه زیبای او با عکس العمل فوق العاده مارتینز راهی کرنر شد. دقایقی بعد و باز هم در شلوغی محوطه این بار مینامینو می توانست برای لیورپول گلزنی کند، اما در لحظه آخر تعادل او بهم خورد و فرصت از دست رفت.

 

در دقیقه 75 فن دایک پیش تاخته فرصت مناسبی برای زدن گل تساوی مرسی سایدی ها داشت، اما ضربه سر این مدافع هلندی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 89 و روی پاس تماشایی اوبامیانگ آرسنال می توانست به گل سوم هم دست یابد، اما ضربه نلسون ار درون محوطه از بالای دروازه به بیرون رفت. در ثانیه های پایانی ضربه تماشایی آرنولد توسط مارتینلی مهار شد تا در نهایت آرسنال با نتیجه 1-2 برابر لیورپول به پیروزی دست یابد.

دیدگاه‌ها