کد خبر : 1696182 | 26 تیر 1399 ساعت 02:33 | 17.3K بازدید | 1 دیدگاه

میکل آرتتا: ما لیورپول را وادار به اشتباه کردیم!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال مدعی شد این آرسنال بوده که حریف را مجبور به اشتباه کرده است.

میکل آرتتا: ما لیورپول را وادار به اشتباه کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم شروع درخشان لیورپول و باز شدن دروازه آرسنال، این توپچی ها بودند که با بهره گیری از اشتباهات مرگبار حریف به برتری 1-2 دست یافتند. میکل آرتتا در پایان این دیدار مدعی شد آرسنال برای بازسازی به زمان نیاز دارد و ترکیب این تیم باید تقویت شود.

 

میکل آرتتا گفت: "بروز اشتباهات بازیکنان لیورپول نیز بخشی از فوتبال است. امروز ما مدافعان حریف را مجبور به اشتباه کردیم و این روند در فوتبال باعث رقم خوردن نتایج می شود. ما از نظر دفاعی به خوبی برای مقابله با لیورپول آماده شده بودیم و بازیکنانم نمایش فوق العاده ای ارائه دادند، من بسیار راضی هستم زیرا بازیکنان آرسنال به خوبی موفق به انجام این کار شدند.

 

1511525

 

اما شما می توانید متوجه فاصله قابل توجهی در بسیاری از مناطق زمین شوید و ما در این زمینه نیاز به پیشرفت داریم. با چنین باوری ما قادریم تیم خوبی بسازیم و در نهایت تعادل مناسب را در زمین پیدا خواهیم کرد. نکته اول ترکیب حاضر در میدان بود. من نمی توانم به بازیکنانم بگویم به آنها باور دارم و در نهایت به آنها بازی ندهم، پس باد کاری کنم همه حس کنند بخشی از برنامه های تیم هستند، البته تردیدی نیست که آرسنال برای فصل بعد نیاز به تقویت ترکیب دارد.

 

کاهش فاصله با صدر جدول؟ بارها دیده ام که بسیاری از تیم ها قادر به انجام این کار نبوده اند و برای برخی نیز چهار یا پنج سال طول کشیده است. آنچه می توانیم کنترل کنیم این است که می خواهیم چگونه  تیمی باشیم. تمرکز اصلی من روی پیشرفت بازیکنان است."

دیدگاه‌ها