کد خبر : 1696206 | 26 تیر 1399 ساعت 11:30 | 16.3K بازدید | 2 دیدگاه

تباس: منچسترسیتی تخلف کرده و CAS اشتباه

خاویر تباس رئیس لالیگا به صحبتهای پپ گواردیولا که او را حسود خوانده بود واکنش نشان داد و گفت در پرونده جریمه سیتی حق با این تیم نبوده و CAS اشتباه کرده است.

تباس: منچسترسیتی تخلف کرده و CAS اشتباه

به گزارش "ورزش سه‌"، بعد از لغو حکم محرومیت سیتی از حضور در رقابتهای اروپایی توسط دادگاه بین‌المللی ورزش CAS، خاویر تباس رئیس لالیگا یکی از اولین کسانی بود که به آن اعتراض کرد. پپ گواردیولا سرمربی سیتی که مشخص بود حرفهای تباس برایش گران آمده بلافاصله به او واکنش نشان داد و تباس را حسود توصیف کرد. رئیس لالیگا حالا بار دیگر به پپ واکنش نشان داده و می‌گوید در این پرونده حق به هیچ وجه به سیتی نیست و CAS دچار اشتباهی مرگبار شده و اعتبار خود را از بین برده است.

 

1510559

 

روز دوشنبه دادگاه CAS حکم داد که تصمیم یوفا برای محرومیت دو ساله منچسترسیتی از حضور در رقابتهای اروپایی درست نبوده. محرومیتی که به اتهام عدم رعایت فیرپلی مالی برای این تیم در نظر گرفته شده بود. به این ترتیب سیتی در دو فصل آتی نه تنها قادر به حضور در چمپیونزلیگ خواهد بود بلکه جریمه نقدی 30 میلیون یورویی‌اش هم به 10 میلیون یورو کاهش داده شده.

 

تباس در مصاحبه با شبکه ESPN به صحبتهای گواردیولا که او را انسانی حسود توصیف کرده بود واکنش نشان داد و گفت:" منچسترسیتی فصل آینده در لیگ قهرمانان خواهد بود ولی نه به خاطر اینکه درست رفتار کرده بلکه به این خاطر که CAS تصمیمی اشتباه گرفته".

 

1511562

 

رئیس لالیگا در ادامه گفت:" دادگاه CAS سیتی را 10 میلیون جریمه کرده. مگر کسی را الکی جریمه می‌کنند؟ تا جایی که من متوجه شدم علت این جریمه عدم همکاری آنها با یوفا بوده. ولی چرا همکاری نشده؟ سیتی اسنادی دارد که پنهان کرده؟ خیلی دلم می‌خواهد اگر بشود بتوانم متن کامل حکم نهایی دادگاه را بخوانم. فعلا که حتی نتوانسته‌ایم حکم نهایی CAS درباره پاری سن ژرمن را بخوانیم. با اینکه خیلی زمان گذشته ولی هنوز متن حکم در دسترس نیست. روزی که به این پرونده دسترسی پیدا کنم به گواردیولا خواهم گفت مطمئنم که سیتی در این پرونده درست عمل نکرده".

 

 

دیدگاه‌ها