کد خبر : 1696211 | 26 تیر 1399 ساعت 12:24 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

قرنطینه باعث کاهش آلودگی بازیکنان می‌شد

ستوده: یزدانی و غلامی در قرنطینه هستند

پزشک تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را در خصوص وضعیت پزشکی سلامتی بازیکنان این تیم ارائه کرد.

ستوده: یزدانی و غلامی در قرنطینه هستند

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از فارس، کاوه ستوده در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم اظهار داشت: بازیکنانی که تست کووید آنها مثبت شده بود، 2 روز متوالی تست گرفتیم. بعد از تأئید سلامتی‌شان، به تمرینات اضافه شدند. 

 

وی تصریح کرد: زمانی که تست‌های ما مثبت شد، اگر همان موقع به قرنطینه می‌رفتیم و مانند تیم فوتبال عمل می‌کردیم، تماس کمتر می‌شد و آلودگی بین بچه‌ها منتقل نمی‌شد، اما سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی - ورزشی خواستند که در آزمایشات صحه‌گذاری شود. 

 

وی ادامه داد: ما اکنون دو بازیکن کوویدی داریم. سیاوش یزدانی و عارف غلامی در قرنطینه هستند. امیدواریم بین بازیکنان دیگر انتقال صورت نگیرد و تلاش می‌کنیم همه بازیکنان در سلامت باشند و تا آنجا که بتوانیم برای سلامتی بازیکنان پروتکل‌ها، مراقبت‌ها و فاصله‌گذاری‌ها را رعایت می‌کنیم. 

 

پزشک تیم استقلال در اشاره به انتقال ویروس کرونا در افراد عنوان کرد: این ویروس می‌تواند دو علائم خفیف باشد یا علائم پیش‌رونده داشته باشد که منجر به بستری در آی‌سی‌یو یا فوت شود. باید دید تا چه حد در بازیکنان انتقال یافته است. اگر خدای ناکرده ریه درگیر شود و ضایعاتی ایجاد شود، بازیکن نمی‌تواند به فوتبال برگردد، ممکن است روی عضلات قلب تأثیر بگذارد و مشکلات قلبی و تنفسی ایجاد کند. تأثیر این ویروس در بدن اشخاص متفاوت است.

دیدگاه‌ها