کد خبر : 1696235 | 26 تیر 1399 ساعت 14:23 | 50.8K بازدید | 4 دیدگاه

جانشین ریگی را خدا به استقلال برگرداند(عکس)

ستاره شماره 14 استقلال که به دلیل کرونا مدتی را در قرطنینه گذراند، در دو جلسه اخیر تمرینی استقلال حضور پیدا کرده است.

به گزارش "ورزش سه" هر چقدر هم که لیست آبی‌ها کم غایب شود، بازهم روزی نمی‌رسد که فرهاد مجیدی دغدغه‌ای برای ارنج ترکیب خود نداشته باشد و حداقل سه غایب باید آبی‌ها داشته باشند؛ برای دیدار با صنعت نفت آبادان، به رغم آن‌که مصدومان این تیم آماده شدند و لیست کرونایی‌های استقلال هم به دو نفر تقلیل پیدا کرده، اما مجیدی بازهم سه مهره کلیدی‌اش را ندارد تا ترکیب‌اش دستخوش تغییر شود.

 

 

1511610

 

 

در کنار غلامی و یزدانی که به کرونا مبتلا شده‌اند، برابر صنعت نفت مسعود ریگی هم محروم است تا فرهاد دغدغه انتخاب جانشین برای این مهره کلیدی را داشته باشد؛ روزبه چشمی نخستین گزینه بود اما کرونایی شدن غلامی و یزدانی باعث شد تا او یک پست عقب‌تر برود و رهبر دفاع میانی استقلال شود. از بخت خوش مجیدی اما از روز گذشته، برخی از بازیکنان مبتلا به کرونای این تیم که موفق به شکست این بیماری شده بودند در تمرین استقلال حضور پیدا کردند.

 

فرشید باقری هافبک دفاعی استقلال نیز یکی از این بازیکنان بود که حالا برای زوج سازی با علی کریمی، خیال فرهاد مجیدی را آسوده کرد؛ البته باقری دوران سختی را در مبارزه با کرونا گذراند و حتی به گفته خودش، بخشی از ریه‌های او هم درگیر شده بوده اما با بهبودی کامل، حالا فرشید باقری در دو جلسه تمرینی سخت تلاش کرد تا بتواند به آمادگی مطلوب برسد و آبی‌ها را در دیدار فرداشب (جمعه) برابر صنعت نفت آبادان یاری کند.

 

عکاس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها