کد خبر : 1696256 | 26 تیر 1399 ساعت 16:05 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

پدرخوانده ستاره کلمبیایی:

خامس باید برای اتلتیکو و هواداران پرشورش بازی کند

پدرخوانده خامس رودریگز معتقد است او باید رئال را فصل بعد به مقصد اتلتیکو ترک کند.

خامس باید برای اتلتیکو و هواداران پرشورش بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز را باید اولین جدا شده قطعی رئال در تابستان دانست. ستاره کلمبیایی که تابستان گذشته قصد داشت راهی اتلتیکو شود ولی با مخالفت رئال ماندنی شد، فصلی اسف بار را پشت سر گذاشته و به غیر از ابتدای فصل دیگر نتوانسته نقشی در ایده های زین الدین زیدان داشته باشد.

 

 

1511639

 

 

او که اخیرا در یکی از مصاحبه های جنجالی خود علنا از تمایلش برای جدایی از رئال صحبت کرد، در سه بازی اخیر رئال جایی در فهرست 23 نفره نداشته و با تیم به بیلبائو و گرانادا هم سفر نکرد. خامس در فهرست امروز رئال برای بازی حساس مقابل ویارئال هم جایی ندارد و به طور کامل از سوی زیدان کنار گذاشته شده است.

 

خوان کارلوس پدرخوانده خامس یکی از کسانی است که اعتقاد شدید به جدایی این ستاره کلمبیایی از رئال دارد و دوست دارد او را فصل بعد در اتلتیکو ببیند.

 

 

1511641

 

 

او به رادیو کالی گفت:« از نظر من خامس در این مقطع کاملا مثل یک بازیکن حرفه ای عمل کرده است. او در تمرینات حاضر بوده و بیشترین تلاش را داشته و هیچکس نمی تواند تعهد او به رئال را زیر سوال ببرد. واقعا دوست دارم او شاد و خوشحال باشد ولی در رئال این شرایط را ندارد. خامس باید هر هفته در ترکیب باشد تا از فوتبالش لذت ببرد. اینکه بتواند استعداد بزرگش را به نمایش بگذارد.

عاشف فوتبال اسپانیا هستم و فکر می کنم خامس در لالیگا می تواند به فوتبالش ادامه دهد. اتلتیکو می تواند مقصد خوبی برای او باشد. تیمی با ورزشگاهی عالی و هوادارانی پر شور. اگر اسپانیا نشد، لیگ برتر یا سری آ هم می توانند مقصد جذابی برای خامس باشند. دوست دارم او به تیمی برود که بتواند در آن هر هفته بازی کند.»

 

دیدگاه‌ها