کد خبر : 1696259 | 26 تیر 1399 ساعت 16:51 | 22.8K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای اسکای اسپورتس:

یک مانع جدی بر سر راه انتقال لائوتارو به بارسا

منچسترسیتی تلاش هایی جدی را برای جذب لائوتاور مارتینز هدف اول بارسا در نقل و انتقالات شروع کرده است.

یک مانع جدی بر سر راه انتقال لائوتارو به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که گاترتا دلو اسپورت ادعا کرد منچسترسیتی به جمع تیم های خواهان لائوتاور مارتینز اضافه شده است. ستاره آرژانتینی که به سران اینتر اطلاع داده دیگر قصد ماندن ندارد و می خواهد به بارسلونا برود، مدت هاست با باشگاه کاتالان به توفاق شخصی رسیده اما به دلیل مشکلات اقتصادی پساکرونا، بارسا هنوز نتوانسته پیشنهادی معقولانه برای او ارائه دهد.

 

 

1507836

 

 

اخیرا رسانه های نزدیک به بارسلونا ادعا کردند که پس از اتمام کار دو تیم در رقابت های اروپایی، بارسا قصد دارد 70 میلیون یورو به علاوه جونیور فیرپو را برای جذب لائوتارو پیشنهاد بدهد. در حالی که همه چیز برای این انتقال مهیا می رسید، روز گذشته گاتزتا خبر از ورود سیتی داد و امروز اسکای اسپورتس نیز گزارش داد که مذاکرات ابتدایی دو باشگاه شروع شده است.

 

 

1511288

 

 

سیتی پس از تایید فرجام خواهی در مورد محرومیت دو ساله از حضور در لیگ قهرمانان، حالا با توپی پر وارد بازار نقل و انتقالات شده و قصد دارد لائوتارو را به خدمت بگیرد. او گزینه اول جانشینی سرخیو آگوئرو است که قصد دارد سال بعد از سیتی جدا شود.

سیتی مشکلات اقتصادی بارسلونا را ندارد و می تواند با ارائه پیشنهادی بهتر، باشگاه ایتالیایی را ترغیب به واگذاری لائوتارو کند. تنها امید بارسا پاسخ منفی خود بازیکن است و اکنون باید دید نظر نهایی لائوتاور چه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها