کد خبر : 1696261 | 26 تیر 1399 ساعت 17:07 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مونیه:

متاسفم؛ PSG می‌خواست مجانی برای‌شان بازی کنم

مدافع راست بلژیکی پی اس جی که اخیرا راهی بوروسیا دورتموند شد، دوست داشت پاریسی ها را در لیگ قهرمانان همراهی کند.

متاسفم؛ PSG می‌خواست مجانی برای‌شان بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، توماس مونیه پس از چند سال درخشش در پاری سن ژرمن، در نهایت با اتمام قراردادش راهی دورتموند شد. این در حالی است که پی اس جی از سه هفته دیگر باید در یک چهارم لیگ قهرمانان به مصاف آتالانتا برود و مونیه دوست داشت تیم سابقش را همراهی کند. حتی دورتموند هم با این قضیه مخالفتی نداشت ولی سران پی اس جی در این قضیه ورود نکردند.

 

 

1511650

 

 

مونیه که در 5 بازی از هشت بازی پی اس جی در لیگ قهرمانان فصل جاری به میدان رفته بود، از رفتار سران باشگاه پاریسی دلخور است.

او به خبرگزاری DPA آلمان گفت:« دوست داشتم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برای پی اس جی بازی کنم. با دورتموند صحبت کردم و رئیس باشگاه مخالفتی نداشت اما باید از سوی پی اس جی مذاکراتی با دورتموند صورت می گرفت.

متاسفانه پی اس جی حتی مذاکره ای ابتدایی را هم انجام نداد و تلفنی به من گفتند که در این زمینه با کسی ملاقات نکنم چون ممکن بود قضایایی را تعریف کنم که برای شان دردسرساز شود. با لئوناردو(مدیر ورزشی پی اس جی) در این مورد صحبت کردم اما شرایطی را مطرح کرد که به نظر می رسید دوست دارند برای شان مجانی بازی کنم. متاسفم چرا که می خواستم کمکی برای پی اس جی در لیگ قهرمانان باشم.»

 

 

1488556

دیدگاه‌ها