کد خبر : 1696291 | 26 تیر 1399 ساعت 19:50 | 17.6K بازدید | 9 دیدگاه

مرد ایتالیایی هنوز ایران را فراموش نکرده

تشکر استرا از آبی‌ها در پیش پرده مصاحبه با اسکای

آندره آ استراماچونی سرمربی سابق و ایتالیایی تیم استقلال بعد از گذشت هفت ماه از جدایی اش هنوز به یاد این تیم و هوادارانش است.

به گزارش" ورزش سه" آندره آ استراماچونی با وجود اینکه مدت کوتاهی را در استقلال مربیگری کرد اما یکی از محبوب ترین مردان تاریخ این باشگاه است. همه چیز با او در این فصل برای استقلالی ها که چند فصل سخت را گذرانده بودند رویایی پیش می رفت که سه هفته مانده به پایان رقابت های نیم فصل اول او ناگهان ایران را ترک کرد و دیگر بازنگشت.


بی تردید ماجرای جدایی استراماچونی به دلیل بدقولی های مالی که انجام شده بود در تاریخ فوتبال ایران به عنوان یک ماجرای عجیب با پایانی تلخ ثبت خواهد شد.

 

1511690


با این وجود اما عشق زیاد هواداران استقلال به این مربی ایتالیایی انگار شکل دو طرفه ای پیدا کرده چرا که استراماچونی با وجود دوری هفت ماهه اش از ایران و با توجه به اینکه در شرایط سختی استقلال را ترک کرد کماکان به یاد هواداران این تیم است.


استراماچونی قرار است امشب در شبکه اسکای ایتالیا با جانلوکا دی ماتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی یک مصاحبه دارد و جالب است که در تیزر تبلیغاتی این برنامه استراماچونی یادی از هم هواداران استقلال کرد. او در تیزر معرفی این مصاحبه  به زبان انگلیسی از هواداران استقلال هم تشکر کرده و می گوید:" تشکر ویژه از هواداران استقلال که در قلب من هستند." 


اتفاقی که می تواند نشان بدهد که این مربی سرشناس ایتالیایی با وجود سختی هایی که به واسطه بدقولی های و مشکلات مالی در ایران داشت اما از هواداران استقلال خاطره خوشی داشته وبا آن ها ارتباط احساسی برقرار کرده است. ارتباطی که بعد از گذشت ماه ها هنوز وجود دارد.

دیدگاه‌ها