کد خبر : 1696292 | 26 تیر 1399 ساعت 19:51 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی پرسپولیس، قعرنشینی مشهدی‌ها؛

کارنامه شش تیم بالای جدول در دوئلهای رودررو(عکس)

عملکرد 6 تیم بالای جدول در نبردهای رودررو نشان از آن دارد که شاگردان گل محمدی توانسته‌اند در دیدار های مهم و شش امتیازی لیگ بهترین عملکرد را نسبت به سایر رقبا داشته باشد.

کارنامه شش تیم بالای جدول در دوئلهای رودررو(عکس)

به گزارش "ورزش سه" در ادامه راه لیگ نوزدهم، سرخپوشان پایتخت که فاصله چندانی تا کسب قهرمانی ندارند راه بسیار همواری را مقابل خود می‌بینند چرا که دیدارهای شش امتیازی خود را پشت سر گذاشته‌اند و دیدار روز شنبه برابر فولاد، آخرین دوئل شش امتیازی فصل آنها خواهد بود.

 

* پس از دوئل با شاگردان نکونام، پرسپولیسی‌ها به مصاف تیم‌های میانه جدولی و انتهای جدولی خواهند رفت تا شاگردان گل محمدی، کار آسانی نسبت به سایر رقبا برای پایان لیگ نوزدهم داشته باشند.آن‌ها در 9 تقابل خود در برابر 5 تیم دیگر بالای جدولی، 5 برد و یک تساوی به دست آورده و سه شکست را هم متحمل شده‌اند تا با کسب 16 امتیاز و البته بازی بیشتر نسبت به سایر رقبا، از این حیث بهترین تیم قلمداد شوند.

 

1511692

پرسپولیس با بازی بیشتر نسبت به رقبا بیشترین امتیاز را از بازیهای ۶ امتیازی گرفته است

 

*پس از سرخ‌پوشان، سپاهانی‌ها نیز با 7 دیدار برابر مدعیان بالانشین جدول صاحب 3 پیروزی شده‌اند و سه بار هم متوقف شده‌اند و تنها یک متحمل شکست شدند تا با 12 امتیاز دومین تیم برتر تلقی شوند؛ البته سپاهانی‌ها هنوز سه دیدار حساس برابر تراکتور، استقلال و شهر خودرو را مقابل خود دارند که می‌تواند آن‌ها را در این جدول رده بندی صدرنشین کند.

 

شاگردان نکو که در جدول رده بندی، جایگاه چهارم را فعلا در اختیار دارند با سه برد، دو تساوی و سه شکست یازده امتیاز کسب کرده‌اند و در میان 6 تیم برتر، از این حیث در جایگاه سوم قرار دارند؛ فولادی‌ها دو دیدار شش امتیازی دیگر را هم تا انتهای لیگ نوزدهم باید تجربه کنند و پس از دیدار روز شنبه با پرسپولیس، در هفته پایانی به مصاف تراکتور خواهند بود.

 

1511691

- شهرخودرو ۵ تا از ۶ باخت این فصل‌اش را در بازی های مستقیم با رقبای کسب سهمیه و قهرمانی تجربه کرده‌است.

 

*تیم‌های تراکتور، استقلال و شهر خودرو نیز جایگاه‌های بعدی را در جدول رده‌بندی در اختیار دارند؛ هر چند که این سه تیم با توجه به دیدارهای رو در روی باقیمانده این فرصت را در اختیار دارند تا بتواند در جمع «تاپ سیکس» بهترین کارنامه را به ثبت برسانند.جالب اینکه شهرخودرو با سرمربی جدیدش سهراب بختیاری زاده با استقلال و تراکتور و سپاهان مسابقه دارد و باید کارنامه ضغیف این تیم در مصاف با بالانشین‌ها را درست کند.

دیدگاه‌ها