کد خبر : 1696296 | 26 تیر 1399 ساعت 20:01 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

نیکلاس لطیفی تا پایان ۲۰۲۱ با ویلیامز

با اعلام رسمی تیم ویلیامز نیکلاس لطیفی و جورج راسل در فصل بعد نیز برای این تیم رانندگی خواهند کرد.

نیکلاس لطیفی تا پایان ۲۰۲۱ با ویلیامز

به گزارش "ورزش سه"، تیم ویلیامز امروز رسماً اعلام کرد که دو راننده‌ی حال حاضر این تیم، در ۲۰۲۱ نیز برای این تیم رانندگی خواهند کرد.


نیکلاس لطیفی راننده‌ی ایرانی کانادایی این تیم که در این فصل از فرمول دو به فرمول یک آمد و جایگزین رابرت کوبیتسا در ویلیامز شد، در واکنش به این خبر گفت: "از اینکه قرار است تا ۲۰۲۱ با ویلیامز باشم بسیار هیجان‌زده‌ام. اطمینان از آینده‌، اهدافم در این فصل را تحت تاثیر قرار نخواهند داد. تمام تمرکز من روی فصل ۲۰۲۰ است و بیرون کشیدن حداکثر توان خودم و ماشین در هر مسابقه."

 

1511696


جورج راسل دیگر راننده‌ی ویلیامز که یکی از راننده‌های تحت پوشش برنامه‌ی جوانان مرسدس نیز هست، با تمام شدن قرارداد والتری بوتاس با مرسدس در پایان این فصل، چشم به صندلی خالی مرسدس در سال ۲۰۲۱ داشت. اما به نظر می‌رسد که بوتاس با درخشش در دو مسابقه‌ی ابتدایی این فصل موفق شده نظر مدیران این تیم را برای تمدید قرارداد جلب کند. 


جورج راسل که یکی از با استعدادترین راننده‌های حاضر در فرمول یک است باید حداقل یک فصل دیگر در انتهای گرید و برای تیم ویلیامز رانندگی کند تا شاید در ۲۰۲۲ بالاخره بتواند نشستن روی صندلی مرسدس را که از مدت‌ها پیش انتظارش را می‌کشد، تجربه کند.

 

1511697

 

1511698

دیدگاه‌ها