کد خبر : 1696297 | 26 تیر 1399 ساعت 20:03 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

خاطرات سخت و شیرینی در مسجدسلیمان دارم

فکری: بعد از نفت به استقلال فکر می کنم

نساجی بعد از حضور محمود فکری روی نیمکت این تیم نتایج خوبی گرفته و در شروع مجدد مسابقات نیز در دوبازی شکستی نداشته است.

فکری: بعد از نفت به استقلال فکر می کنم

به گزارش" ورزش سه" نساجی فردا در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در قائمشهر میزبان تیم مسجدسلیمان است ، تیمی که محمودفکری در سال 97 آن را به لیگ برتر آورد. سرمربی تیم نساجی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:"برای این بازی تمرینات خوبی را بعد از بازی با نفت آبادان پشت سرگذاشتیم. نفت مسجدسلیمان از تیم های خوب لیگ است اما امیدوارم با یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم. "


او با تشکر از رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی و امکاناتی که برای این تیم در نظر گرفته هم گفت:"تشکر می کنم از هواپیمایی وارش که در ریکاوری و رعایت پروتکل خیلی کمک می کنند که با کمترین دغدغه بازی ها را انجام بدهیم.انشالله با تلاش همه مجموعه با نتایج خوب بتوانیم تشکر از وارش داشته باشیم."


فکری درباره بازی با نفت مسجد سلیمان که زمانی هدایت این تیم را به عهده داشت هم گفت:"خیلی خوشحالم ، از طرفی نساجی هست و من از اینجا فوتبال حرفه ای و مربیگری حرفه ای را شروع کردم. و از طرف دیگر در صعود نفت مسجد سلیمان هم یک مقدار کمی نقش داشتم. یادم هست زمانی که نفت مسجد سلیمان صدرنشین بود طرفداران مسجدسلیمان بعد از تیم خودشان طرفدار نساجی بودند. می دانستند نساجی هم تیم ریشه داری است. این اتفاق افتاده و هر دو تیم بالا آمدند. الان حس خیلی خوبی دارم دیدن این تیم از نزدیک به من انرژی خوبی می دهد و یادآور خاطرات سخت و خوبی است که با این تیم داشتم." او گفت:"مهمتر از نتیجه معرفت و حفظ ارزش ها مهم باشد. نتایج فراموش می شوند. امیدوارم بازی خوبی بدون مسایل حاشیه ای باشد."


سرمربی نساجی درباره نتایج خوب این تیم از زمان حضورش گفت:"نتایج نساجی شامل دو بخش است. یک بخش فنی و یک بخش هم مسایل روحی و روانی است. ما در هر دو بخش روی بازیکنان کار کردیم. از روز اول که آمدیم این صحبت ها را داشتیم که جایگاه نساجی نیمه دوم جدول نیست. بازیکنان باید خودباوری و اعتماد به نفس را داشته باشند تا توانایی هایشان را ارائه بدهند. بچه ها به خودباوری رسیدند."


او همچنین گفت:"جا دارد تشکر کنم از کادرفنی که تلاش زیادی انجام می دهند. تمرینات خوبی را برای بازیکنان در نظر گرفتیم و هم اینکه خود بازیکنان مرتب و منظم و باانگیزه تمرین می کنند. نکات مثبت را بهتر می کنیم و نقاط ضعف را هم ترمیم می کنیم. اتفاقی که افتاد این بود که در این سه بازی هم خوب گل بزنیم و هم کم گل بخوریم. این نشان دهنده این است که تیم خوب کار می کند و انشالله این روند ادامه داشته باشد و آنچه حق این تیم و بازیکنان است را به دست بیاوریم."
فکری در پایان درباره بازی هفته آینده تیمش برابر استقلال تیمی که چهارده سال در آن بازی کرده گفت:"تقریبا احساسی که دارم ، احساسم شبیه همین بازی با نفت مسجد سلیمان است. انشالله بعد از بازی با نفت به بازی با استقلال فکر می کنیم "

دیدگاه‌ها