کد خبر : 1696305 | 26 تیر 1399 ساعت 20:30 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازی برگشت متفاوت از دیدار رفت خواهد بود

فرحانی: فرصت آسیایی شدن را از دست نمی‌دهیم

مربی تیم فوتبال نفت آبادان معتقد است با توجه به تغییرات هر دو تیم روی نیمکت، بازی متفاوتی به نسبت دیدار رفت شاهد خواهیم بود.

فرحانی: فرصت آسیایی شدن را از دست نمی‌دهیم

به گزارش "ورزش سه" در آستانه دیدار تیم فوتبال صنعت نفت و استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال کاظم فرحانی در نشست خبری حاضر شد. او در ابتدا درخصوص شرایط نفت آبادان اظهار داشت: «ما دقیقاً بعد از بازی با نساجی مازندران، پرونده این دیدار را بستیم و این در حالی است که کادر فنی با آنالیز بازی‌های استقلال تمرینات این هفته را طراحی کردند.»


وی در ادامه افزود: «همیشه بازی‌ با استقلال و پرسپولیس انگیزه خاصی برای فوتبالیست‌ها دارد. اگر خاطرتان باشد دو فصل پیش در جام حذفی حساسیت‌های زیادی داشت و این بازی حساسیتش کمتر از آن بازی نیست. این بازی سه امتیازی نیست و 6 امتیازی است. هم ما و هم استقلال امیدواریم با پیروزی به کسب سهمیه امیدوار باشیم. هر سه دیدار با استقلال، سپاهان و شهر خودرو 6 امتیازی هستند و مطمئناً با تلاش بازیکنان و کادر فنی کار را برای حریفان سخت خواهیم کرد. سال‌ها دنبال چنین موقعیتی بودیم که صاحب سهمیه آسیا شویم و امیدواریم با دعای خیر مردم و تلاشی که بچه‌ها انجام می‌دهند آسیایی شویم.»


مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درخصوص نبود چند بازیکن استقلال در این دیدار تصریح کرد: «ما سه بازی گذشته استقلال را نگاه کردیم و نفراتی که فیکس بازی می‌کنند وهم بازیکنان جایگزین این تیم را آنالیز کردیم و مطمئنم بازیکنان ما با ذهنیت خوبی وارد زمین می‌شوند بااین‌وجود فوتبال است و نمی‌توان از قبل نتیجه را پیش‌بینی کرد اما تلاش می‌کنیم سه امتیاز در آبادان بماند.»


فرحانی درخصوص نتیجه سنگین شکست در دیدار رفت و تغییرات هر دو تیم در کادر فنی اظهار داشت: «بازی رفت شرایط خاص خودش را داشت و شرایط بدی داشتیم. امروز دیگر نیمکت‌های دو تیم تغییر کرده و فرهاد مجیدی جوان روی نیمکت استقلال است. سراج هم جوان است و با تمام وجود تلاش می‌کند. مطمئناً آن‌ها نیز مثل ما بازی‌های صنعت نفت را آنالیز کرده‌اند و فکر می‌کنم فردا بازی خوبی از آب درمی‌آید و امیدوارم صاحب سه امتیاز شویم.»


وی درباره محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا گفت: باید بگویم تنها فاخر تهامی دو روز پیش سرماخوردگی و تب و لرز داشت. ما در ابتدا فکرمان به گرفتن ویروس کرونا رفت که خوشبختانه بحث کرونا نبود و متأسفانه به همین دلیل فاخر جزو لیست 18 نفرِ نخواهد بود.»

دیدگاه‌ها