کد خبر : 1696310 | 26 تیر 1399 ساعت 21:00 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

خوان لاپورتا:

جای ژاوی بودم هرگز در این شرایط به بارسا نمی آمدم

خوان لاپورتا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا معتقد است که ژاوی نباید با این اوضاع مدیریت هدایت بلوگرانا بر عهده بگیرد.

جای ژاوی بودم هرگز در این شرایط به بارسا نمی آمدم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا و اخراج ارنستو والورده از هدایت این تیم، شایعات زیادی در رابطه با احتمال قبول هدایت بلوگرانا توسط ژاوی به گوش رسید اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد و کیکه ستین به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شد.

 

 

1510823

 

 

در حالی که گفته می‌شد ستاره سابق بارسلونا احتمالاً از فصل آینده هدایت بلوگرانا را برعهده خواهد گرفت اما او اخیرا قرارداد خود را با باشگاه السد قطر تمدید کرد تا اینطور به نظر بیاید که وی حداقل تا پایان سال 2021 روی نیمکت بارسلونا نخواهد نشست.

 

حالا و در همین رابطه رئیس سابق باشگاه بارسلونا یعنی خون لاپورتا صحبت جالبی را درباره سرمربیگری ژاوی در بارسا مطرح کرده است. او در این باره گفت: " اگر من جای ژاوی بودم هرگز با این وضع هیئت مدیره به بارسلونا نمی آمدم."

 

ستاره آرژانتینی بارسا یعنی لیونل مسی نیز تنها تا سال 2021 با این تیم قرارداد دارد و هواداران تیم کاتالانی نگران تمدید قرارداد بهترین بازیکن تیم شان هستند. لاپورتا در ادامه پیرامون این موضوع گفت: " امیدوارم که او در بارسلونا بماند اما ترس من از این است که یک تصمیم بد از سوی هیئت مدیره، ضربه جبران ناپذیری را به بارسلونا وارد کند."

 

 

1511473

دیدگاه‌ها