کد خبر : 1696312 | 26 تیر 1399 ساعت 21:05 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایزدپناه: سرمربی با SMS هم می‌تواند جدا شود!

سرپرست تیم شاهین ادعا می‌کند که پاشازاده به صورت شفاهی اما قانونی از سپیدرود جدا شده است.

ایزدپناه: سرمربی با SMS هم می‌تواند جدا شود!

به گزارش ورزش سه، خداکرم ایزدپناه سرپرست تیم شاهین بوشهر در گفتگوی رادیویی اخیر خود به سوالات درباره نحوه جدایی پاشازاده از سپیدرود و حضورش در شاهین پاسخ داده است:

 

* مربی می‌تواند راحت جدا شود
ما بعد از این که آقای پاشازاده پس از بازی سپیدرود - گل ریحان از اعضای تیم خداحافظی کردند، مذاکره را انجام دادیم. قانون مربی با بازیکنان فرق دارد و همانطور که باشگاه می‌تواند مربی را اخراج کند، مربی هم می‌تواند انصرافش را از حضور در باشگاه اعلام کند. شما شاهد تغییرات زیادی در تیم ها هستید و سال پیش هم آقای فکری وقتی ما صدر جدول بودیم از شاهین جدا شد و به سرخپوشان پیوست.

 

* پایان کار سرمربی با SMS
با یک اس ام اس یا تلفنی هم می‌تواند خداحافظی کند اما ما اصلا در جریان جدایی آقای پاشازاده نیستیم و فقط او گفت که خداحافظی کردم و ما هم مذاکره کردیم و قرارداد بستیم و کارت بازی را هم گرفتیم.

 

* امیدواریم در لیگ بمانیم
انسان با امید زنده است. ما خاطرات خوشی از آقای پاشازاده داریم و با او از لیگ دو به لیگ یک صعود کردیم. آنجا آقای پاشازاده میانه فصل آمد و نتیجه گرفت و امیدوارم این بار هم نتیجه بگیریم. با اعتمادی که به او و بچه ها داریم می‌خواهیم نتیجه بگیریم و امتیازات هم فاصله ای ندارند. قرارداد تا پایان فصل است اما اگر تیم بماند قرارداد تمدید می‌شود.

 

* در خدمت آقای کریمیان هستیم
آقای کریمیان یکی از بازیکنان و مربیان با اخلاق فوتبال ایران است و از نونهالان تا بزرگسالان در شاهین بوده اما ایشان استعفا دادند و توافق کردیم تا جدا شوند و الان در خانه هستند. هر لحظه که بخواهند ما در خدمتش هستیم. او در شرایط سخت ایستاد و همکاری کرد.

 

* تست ما منفی بود به جز یک نفر
من خودم سیرجان هستم و تیم با اتوبوس از کرمان می‌آید. تست کرونای ما منفی بود و ۷-۸ روز پیش تست گرفتیم فقط یک مورد مثبت داشتیم که از قبل بازی با نفت مسجدسلیمان در قرنطینه است.

دیدگاه‌ها