کد خبر : 1696327 | 26 تیر 1399 ساعت 22:18 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

از قربانی و سرآسیایی ممنونم که دعوتم را پذیرفتند

جلالی: قبول نشدن استعفا به من انگیزه مضاعف داد

گل گهر بعد از شکست برابر پیکان در این هفته و در یک بازی حساس شش امتیازی دیگر باید فردا به مصاف شاهین بوشهر برود.

جلالی: قبول نشدن استعفا به من انگیزه مضاعف داد

به گزارش" ورزش سه" مجید جلالی سرمربی گل گهر در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:" هنوز به آینده تیم باور دارم . وقتی دیدم هیات مدیره با استعفایم موافقت نکرد انگیزه ام چند برابر شده است."


او افزود:" با بچه ها صحبت کردم بچه ها هم خیلی با انگیزه هستند. 6 بازی داریم و شرایط طوری است که انشالله بتوانیم در لیگ برتر بتوانیم."


او درباره بازی با شاهین بوشهر گفت:"بازی فردا برای ما بازی حساسی است. از تیم خواستیم با آرامش بازی کنند علیرغم اینکه بازی برتری داشتیم اما چون آرامش نداشتیم و بچه ها بیش از حد نگران بودند. نگرانی بچه ها بعد از گل چند برابر شد. از بچه ها خواستم در کمال آرامش بازی کنند . انشالله سعی می کنیم چنین بازی انجام بدهیم."


جلالی گفت:" قطعا با تمام وجودمان به کاری که می کنیم باور داریم. به تیم و تشکیلات و مجموعه تعهد و باور داریم. به لطف خدا ما موفق خواهیم شد."


او درباره اضافه شدن پیروز قربانی و مجتبی سرآسیایی به کادرفنی تیمش گفت:"وقتی هیات مدیره با استعفای من موافقت نکرد یک مقداری بخش فنی را ترمیم و قوی تر کنیم. از دوستان خواهش کردم بیایند با آن ها صحبت کردم و ممنونم خیلی زود دعوت من را قبول کرده و به ما اضافه شدند قطعا اثراتش را خواهیم دید."

دیدگاه‌ها