کد خبر : 1696428 | 27 تیر 1399 ساعت 12:35 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقادات ستاره بارسلونا را نیمکت نشین کرد؟

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا دیشب تصمیم گرفت نام لوییس سوارز را از ترکیب ثابت تیمش حذف کند.

انتقادات ستاره بارسلونا را نیمکت نشین کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، لوییس سوارز که در ماه ژانویه دچار مصدومیت شدیدی شده بود، از دوران قرنطینه بهترین استفاده ممکن را برد و توانست در ادامه فصل لالیگا دوباره در ترکیب تیمش قرار گیرد. لوییس سوارز در این مدت موفق شد به سومین گلزن برتر تاریخ بارسلونا نیز تبدیل شد و به نظر می رسید باید در ترکیب تیمش در دیدار سرنوشت ساز مقابل اوساسونا جای داشته باشد.

 

1511256

 

اما در روزهای اخیر این مهاجم 34 ساله و اوروگوئه ای انتقادات شدیدی از شرایط بارسلونا کرد و موندو مدعی شد ممکن است به دلیل خمین مصاحبه ها نام او از ترکیب اصلی بارسا مقابل اوساسونا حذف شده باشد. لوییس سوارز مدعی شد غفلت و نتایج ضعیف بارسلونا منجر به تقدیم قهرمانی لالیگا به رئال مادرید شده و با ادامه این روند حتی ممکن است لیونل مسی نیز از این باشگاه جدا شود، زیرا کاپیتان بارسلونا به دنبال حضور در یک پروژه برنده است.

 

البته لوییس سوارز بعد از گذشت حدود یک ساعت وارد میدان شد، اما حضور او نیز نتوانست شرایط را به سود بارسا تغییر دهد و در نهایت این تیم با قبول شکست 1-2 مقابل اوساسونا، بدون توجه به نتیجه بازی رئال مادرید قهرمانی را از دست داد. به نظر می رسد در این مدت اوضاع خوبی در رختکن بارسلونا حاکم نبوده و شرایط برای لوییس سوارز نیز متفاوت از این نیست.

دیدگاه‌ها