کد خبر : 1696431 | 27 تیر 1399 ساعت 12:58 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

شیخ و طلسم 216 روز بدون گل(عکس)

ستاره بلندقامت تیم استقلال برای دیدار امشب، امید اول فرهاد مجیدی برای گلزنی است و مجیدی حساب ویژه‌ای روی این مهاجم تنومند باز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"،یکی از بهترین مهاجمان لیگ نوزدهم بدون تردید شیخ دیاباته است؛ هر چند که بیشتر بازی‌های استقلال را به دلیل مصدومیت و ناآمادگی از دست داده اما در فرصت‌های در ارنج استقلال نصیبش شده توانسته درخشان حاضر شود؛ او که پاهای بلند و قدرت بدنی بالایی نیز دارد با استفاده از این دو عنصر مهم، مدافعان را از خود دور نگه می‌دارد و باعث شده تا رقبا ترس ویژه‌ای از رویارویی با او داشته باشند.

 

مهاجم آبی‌ها که پس از گلزنی و ثبت یک پاس گل در دیدار پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر نوزدهم برابر شاهین بوشهر در ورزشگاه آزادی، دیگر در لیگ برتر گلزنی نکرده امیدوار است بتواند با بهبودی کامل مصدومیت‌اش و رسیدن به آمادگی صددرصدی، گلزنی خود را دوباره برابر یک تیم بوشهری ادامه دهد.

 

 

 

 

البته طلسم 216 روز شیخ برای گلزنی در لیگ، بیشتر آن‌که در زمین فوتبال رقم بخورد در کلینیک آبی‌ها رخ داده چرا که دیاباته به دلیل مصدومیت دیدارهای زیادی را از دست داد و پس از بازگشت، هفته گذشته روز کم فروغی را برابر تراکتور داشت اما مجیدی برای دیدار فردا، حساب ویژه‌ای روی مهاجم خود باز کرده است.

 

او در بخشی از تمرین روز گذشته استقلال دست به آچار شد و استوک‌هایش را مورد تعمیر قرار داد تا با آمادگی کامل، مهیای حضور در زمین تختی آبادان شود؛ البته مجیدی در کنار شیخ امشب مطهری و قایدی را هم دارد که می‌تواند خط حمله‌ای ترسناک را برای آبی‌ها ترسیم کند.

 

 

 

 

دیاباته که در دیدار رفت برابر صنعت نفت آبادان ستاره اول استقلال بود و هم توانست برای تیمش گل بزند و هم به مهدی قایدی یک پاس گل زیبا را داد، امیدوار است امشب با طلسم شکنی، دوباره امید را به اردوگاه آبی‌ها برای کسب سهمیه آسیایی تزریق کند.

 

این دیدار امشب از ساعت 21 در ورزشگاه تختی آبادان دنبال خواهد شد.

دیدگاه‌ها