کد خبر : 1696448 | 27 تیر 1399 ساعت 14:51 | 16K بازدید | 3 دیدگاه

در انتظار شکار سه امتیاز از گرمای آبادان

وقت بزرگی کاپیتان‌ها و سرگروه‌های استقلال (عکس)

استقلال امشب در دیداری سخت و دشوار به مصاف صنغت نفت آبادان می رود که کسب سه امتیاز این دیدار برای شاگردان فرهاد مجیدی بسیار حائز اهمیت است.

وقت بزرگی کاپیتان‌ها و سرگروه‌های استقلال (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، نوزدهمین دوره ی لیگ برتر فوتبال ایران، به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و هر چقدر که به بازی های پایانی نزدیک می شویم، رقابت ها برای تیم ها حساس و نفس گیر می شود. 


امشب و از ساعت 21 دو تیم صنعت نفت و استقلال در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم خواهند رفت. انتظار می رود در زمان شروع بازی، دمای هوا در آبادان به 40 درجه سانتیگراد برسد که قطعا انجام مسابقه ی فوتبال در این هوا، کار سختی است. 


استقلال در این دیدار نسب به باز یهای قبلی، تیم کامل تری است. علی کریمی که در دیدار جنجالی با فولاد اخراج شده بود و بازی با سایپا را از دست داد، در مصاف آبی پوشان با تراکتور در نیمه ی دوم بهتر ظاهر شد تا استقلالی ها امیدوار به بازگشت هافبک خلاقشان به روزهای اوجش باشند. در دیدار قبلی آبی های پایتخت با تبریزی ها، کریمی در خط میانی و در کنار فرشید اسماعیلی روز نسبتا خوبی را پشت سر گذاشتند. طبق آمار ارائه شده از این مسابقه، در آن دیدار دو هافبک استقلال بهتر از همتایان خود در تیم تراکتور ظاهر شدند و بخصوص در نیمه ی دوم، جنگ خط میانی را از آن خود کرده بودند. به نحوی که تراکتور در نیمه ی دوم صاحب فرصت گلزنی ای نشد. 

 

 


حالا فرهاد مجیدی روی همکاری این دو هافبک میانی خود حساب ویژه ای باز کرده است که باید دید کریمی و اسماعیلی می توانند موتور استقلال را در آبادان روشن کنند یا خیر.


وریا غفوری که پس از بازی با سایپا اعلام شد به کرونا مبتلا شده، در این مدت دوران قرنطینه اش را سپری کرد و حالا آماده و با انگیزه تر از قبل، در تمرینات استقلال حاضر شده است. وریا با وجود حال نامساعدش در دیدار مقابل سایپا، برای استقلال بازی کرد و حالا پس از غیبت در دیدار حساس مقابل تراکتور، می تواند توانایی هایش را در آبادان به رخ بکشد. وریا در دیدار رفت مقابل صنعت نفت، درخشان ظاهر شد. او ابتدا یک پاس گل به شیخ دیاباته داد و سپس روی یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه، به زیبایی هر چه تمام تر دروزاه ی ناصر سالاری را گشود تا تیم استراماچونی در نیمه ی اول 4 بار دروازه ی نماینده ی آبادان را باز کند. حالا باید دید وریا تا چه اندازه می تواند درخشش فوق العاده اش در دیدار رفت را تکرار کند.

 

 

 


حسینی پس از آنکه توانست در دیدار هفته ی گذشته مقابل تراکتورسازی موفق به ثبت کلین شیت شود، حالا به دنبال تداوم آمار خود است. سنگربان استقلال که در این فصل از زیر سایه ی مهدی رحمتی خارج شد و به گلر شماره آبی پوشان تبدیل شد، در این فصل از لحاظ آماری فصل خوبی را پشت سر نگذاشته و در 23 دیدار تنها پنج بار توانسته دروازه اش را بسته نگه دارد، حالا و در روزهای حساس پایانی لیگ برتر، تمامی نگاه ها به اوست تا بتواند درخشش فصول قبلش را تکرار کند و استقلال به سهمیه ی لیگ قهرمانان آسیا دست یابد. حسینی در دیدار مقابل تراکتور که بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو بسته بود، خوب کار کرد و در دیدار رفت مقابل صنعت نفت سه بار موفق به نجات دروازه ی تیمش شد و حالا امیدوار است امشب نیز دروازه اش بسته بماند.

 

 

دیدگاه‌ها