کد خبر : 1696492 | 27 تیر 1399 ساعت 19:42 | 67.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت نشینی وریا و مطهری

ترکیب استقلال مقابل نفت با یک سورپرایز

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تیمش را بدون کاپیتان اول و با حضور یک بازیکن رده سنی امید به میدان خواهد فرستاد.

ترکیب استقلال مقابل نفت با یک سورپرایز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای بازی با نفت آبادان اگرچه نفرات کرونایی اش را در اختیار دارد و یکی دو بازیکن مصدوم هم برگشتند اما فرهاد مجیدی تصمیم گرفته ترکیب متفاوتی را به زمین بفرستد.


دروازه بان استقلال در بازی جمعه شب سیدحسین حسینی است. خط دفاعی استقلال اما مهم ترین ابهام ترکیب بود. جایی که سیاوش یزدانی و عارف غلامی دو بازیکن آبی ها مبتلا به کرونا هستند و غایبند. از این رو فرهاد مجیدی تصمیم گرفت روزبه چشمی و محمد دانشگر را در ترکیب قرار بدهد اما برای نفر سوم خط دفاع از یک بازیکن جوان استفاده کرد. آرش داجلیری بازیکن تیم امید استقلال که دو هفته پیش نامش به لیست امیدها اضافه شد، امروز در ترکیب اصلی قرار گرفته تا در کنار چشمی و دانشگر 3 مدافع وسط آبی ها باشد.


با اینکه تصور می شد وریا غفوری در بازگشت به تمرینات در ترکیب اصلی استقلال مقابل نفت آبادان قرار بگیرد اما مجیدی رای به نیمکت نشینی کاپیتان استقلال داد تا علی دشتی به جای او بازی کند. همچنین میلاد زکی پور در جناح چپ خط هافبک توپ خواهد زد. آرش رضاوند، علی کریمی و فرشید اسماعیلی 3 هافبک آبی ها هستند و در خط حمله نیز شاهد زوج شیخ دیاباته و مهدی قائدی خواهیم بود. مجیدی در این بازی ارسلان مطهری که به تازگی از مصدومیت برگشته نیز استراحت داده است.

 


ترکیب استقلال مقابل نفت آبادان به شرح ذیل است:
سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، آرش داجلیری، آرش رضاوند، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، علی دشتی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته .

 

1512072


گفتنی است؛ روی نیمکت استقلال، حسین پورحمیدی، شاهین طاهرخانی، عظیم گوگ، سینا خادمپور، وریا غفوری، محمد عابدی، زکریا مرادی، ارسلان مطهری و امیرحسین خدامرادی حضور دارند.

دیدگاه‌ها