کد خبر : 1696614 | 28 تیر 1399 ساعت 09:56 | 36.6K بازدید | 4 دیدگاه

آزادی از آسمان؛ نمای دیده نشده از پوکر قهرمانی!

تیم پرسپولیس در حالی به مصاف فولاد می‌رود که در صورت پیروزی در بازی خانگی یکی از واپسین گام ها به سمت قهرمانی را برخواهد داشت.

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد باتوجه به نتایج شب گذشته، از حساسیت بالایی برخوردار است. سرخ های پایتخت با برد در این دیدار گامی اساسی برای کسب جام قهرمانی برخواهند داشت و فولاد نیز برای حفظ جایگاه خود در میان مدعیان به چیزی جز برد رضایت نخواهد داد.


پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل فولاد ۵۹ امتیازی خواهد شد؛ یعنی امتیازی که در تاریخ لیگ برتر ایران تیم های نایب قهرمان از آن گذر نکرده‌اند و اگر دوباره قرار به تکرار تاریخ باشد، سرخ ها با همین امتیاز نیز فرصت قهرمانی را خواهند داشت. شاید به همین خاطر است که هواداران این تیم نیز به استقبال پوکر قهرمانی رفته و این پروژه موزاییکی را آماده کرده‌اند.

 

آن ها البته حسرت می‌خورند که در بهترین روزهای پرسپولیس که در آستانه کسب چهارمین قهرمانی متوالی قرار دارد، فرصت حضور در استادیوم را از دست داده‌اند و شاید تنها به جشن خیابانی مختصر اکتفا کنند اما همین پروژه های موزاییکی می‌تواند تصاویر به یادماندنی را برایشان به ثبت برساند.

 

شاید از این نما که امیرحسین خیرخواه ورزشگاه آزادی را در دوربین خود ثبت کرده، جای خالی تماشاگران بیش از پیش به چشم بیاید؛ تماشاگرانی که می‌توانستند تقابل یحیی - نکو را جذاب تر از همیشه کنند اما حالا این وظیفه بر دوش بازیکنان خواهد بود.

 

1512316

 

پرسپولیس در پنج سال اخیر بیشترین تعداد امتیاز را در بین تیم های ایرانی کسب کرده و برای اولین بار به پوکر قهرمانی خواهد رسید. اما در بهترین روزهای تاریخ باشگاه نیز هواداران با استرس اخبار را دنبال می‌کنند و ترس این را دارند که در صورت عدم رسیدگی مدیران باشگاه، با کسر امتیاز قهرمانی شان به خطر بیفتد. بنابراین آن ها در شبکه های اجتماعی از هواداران خود می‌خواهند که تا آخرین روز لیگ تلاش خود را انجام دهند تا در صورت صدور حکم نیز همچنان صدرنشین لیگ باقی بمانند.

 

نکته جالب درباره لیگ برتر این است که پرسپولیس با برد برابر فولاد به امتیازی می‌رسد که تنها تراکتور و همین تیم فولاد فرصت رسیدن به آن ها را پیدا خواهند کرد؛ آیا ممکن است پوکر قهرمانی به عجیب ترین شکل ممکن از دست برود یا این که شاگردان گل‌محمدی سریع ترین قهرمانی لیگ را تجربه خواهند کرد؟

دیدگاه‌ها