کد خبر : 1696662 | 28 تیر 1399 ساعت 12:52 | 10.2K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: تاتنهام در نقل و انتقالات باید واقع‌بین باشد

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید این تیم فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی نمی‌کند و در نتیجه باید در فصل نقل و انتقالات واقع‌بین باشد.

مورینیو: تاتنهام در نقل و انتقالات باید واقع‌بین باشد

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید این تیم باید امسال تابستان در فصل نقل و انتقالات واقع‌بین باشد چرا که در فصل آینده یعنی فصل 2020-2021 در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد.

 

1512330

 

تاتنهام تا این لحظه صعود به چمپیونزلیگ را از دست داده و حتی اگر بخواهد فصل آینده در لیگ اروپا حضور داشته باشد باید در پایان فصل جاری در رتبه ششم لیگ برتر قرار بگیرد. تاتنهام دو هفته مانده به پایان فصل با یک امتیاز اختلاف نسبت به ولوز که در رتبه ششم ایستاده این تیم را تعقیب کرده و قصد دارد به جای ولوز در این جایگاه بایستد.

 

مورینیو در این باره گفت:" خرج کردن در فصل نقل و انتقالات برای بعضی تیمها ساده است. قوانین را می‌شکنند، خرج می‌کنند و بازیکن می‌خرند. ولی برای بعضی تیمها خرج کردن دشوارتر است. برای باشگاهی با شرایط ما شرایط پیچیده‌تر هم هست. من تاتنهام را قبل از امضای قرارداد با این تیم می‌شناختم. ما آن زمان ده تا پانزده امتیاز با چمپیونزلیگ فاصله داشتیم و در نتیجه این شرایط برای من غافلگیرکننده نیست".

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" ما باید واقع‌بین باشیم. من بهترین بازیکنان دنیا را می‌شناسم و اگر بنشینیم و با هم قهوه بخوریم می‌توانم لیستی از بهترین بازیکنان دنیا در هر پست را برایتان بنویسم. ولی مهم این است که واقع‌بین باشیم و با دید واقع‌گرایانه با بازار مواجه شویم".

 

 

دیدگاه‌ها