کد خبر : 1696666 | 28 تیر 1399 ساعت 13:12 | 18.8K بازدید | 6 دیدگاه

استقلال حالا یک جوان پخته را در ترکیب تیمش دارد

فریبا: بعید می‌دانم استقلال دیگر ببازد

پیشکسوت سابق استقلال معتقد است با توجه به نمایش خوب استقلال و رسیدن تمامی یارانش این تیم دیگر شکست نخورد.

فریبا: بعید می‌دانم استقلال دیگر ببازد

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره استقلال توانست طلسم عدم موفقیت‌هایش را با یک پیروزی باارزش خارج از خانه مقابل نفت آبادان بشکند تا امیدوارانه‌تر به کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان لیگ را دنبال کند.


در همین رابطه و همچنین درخصوص بازی شب گذشته استقلال مقابل نفت آبادان، بهتاش فریبا پیشکسوت خوش‌نام این تیم گفت: «به نظر من بازی با توجه به شرایط هر دو تیم بسیار خوب و راضی‌کننده بود. هم صنعت نفت و هم استقلال بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.»


وی در ادامه افزود: «از بعد فنی اگر بخواهیم صحبت کنیم باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به هافبک‌های خوبی که هر دو تیم در اختیار داشتند بیشتر درگیری‌ها در وسط زمین بود. درخصوص خط دفاعی هم با در نظر گرفتن اینکه سیستم استقلال به آرایش 4-4-2 تغییریافته بود بهترین بازیکنان زمین در این منطقه حضور داشتند.در واقع هر 4 بازیکن خط دفاعی استقلال در این بازی نمره قبولی گرفتند. هم چشمی و هم دانشگر خیلی خوب بودند، زکی پور عالی بازی کرد و نقطه عطف بازی هم حضور آرش داجلری این بازیکن جوان در سمت راست‌خط دفاعی استقلال بود که من اصلاً ایشان را از قبل نمی‌شناختم ولی بازی بسیار پخته‌ای را انجام داد. حالا یک بازیکن جوان و خوب به ترکیب بزرگ‌سالان استقلال اضافه‌شده است که در آینده می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. مدل بازی او نیز به شکلی بود که من احساس می‌کنم می‌تواند در دفاع میانی هم به کار گرفته شود. چون هم باهوش است، هم خوب سر می‌زند و گام‌های بلند و سرعت قابل قبولی دارد.»


بازیکن و مربی اسبق استقلال همچنین عنوان داشت: «استقلال توانست در دقیقه 29 به گل برسد که در ادامه قصد داشتند با حفظ توپ تا حدی زمان را بکشند. صنعت نیز سعی داشت با ارسال از جناحین استقلال را تحت‌فشار بگذارد به گل تساوی برسد، اما مدافعان وسط ما می‌توان گفت بدون اشتباه عمل کردند و تمام ضربات اول را چه در زمین و چه در هوا موفق شدند بزنند.

 

1495140


به نظر من استقلال با توجه به بازی خوبی که شب گذشته ارائه داد و بازگشت مصدومانش دیگر سخت ببازد. شما به نفرات استقلال در بازی دیروز فرشید باقری، مسعود ریگی، شجاعیان و حتی یک وریا غفوری سرحال را اضافه کنید که با اضافه شدن این بازیکنان بعید می‌دانم استقلال دیگر به تیمی ببازد و امیدوارم این روند درنهایت منجر به کسب سهمیه شود.»


بهتش فریبا در پاسخ به این سؤال که چرا استقلالی‌ها با صرف به این مطلب که می‌دانستند نفتی‌ها تبحر زیادی در زدن ضربات ایستگاهی دارند دائم خطا می‌کردند اظهار داشت: «من همم با شما هم‌عقیده‌ام و قبول دارم تا حدی میزان خطاهای ما در مناطق خطرناک زیاد بود اما این را هم در نظر بگیرید، وقتی با یک تیمی بازی می‌کنید که در دور رفت 5 گل به آن‌ها می‌زنید خودبه‌خود خیالتان نسبت به بازی‌ها دیگر راحت‌تر است. البته خیلی تمرکز روی خطاها نداشتیم و آن‌ها خیلی روی ارسال‌ها قوی بودند چراکه میلاد جهانی از هر دو طرف ارسال‌هایی خیلی خطرناکی انجام می‌دهد و به همین دلیل هم می‌گویم که مدافعان وسط ما تمام ضربات سر را بلندتر از مهاجمان نفت زدند.»


وی در ارتباط بااینکه آیا فرهاد مجیدی بهتر نبود زودتر دست به تغییر در نحوه آرایش تیمی بزند گفت: «من مخالف این موضوع هستم. به این دلیل که شما وقتی با یک سیستمی نتیجه می‌گیرید و خوب بازی می‌کنید تغییر سیستم می‌تواند تصمیم غلطی باشد. ضمن آنکه منهایی هم می‌گویند در زمان تعطیلی فرصت کافی داشت این را بدانند که شرایط به هیچ نرمال نبود و مجیدی تمام بازیکنانش را در اختیار نداشت و به همین جهت تغییر آرایش می‌توانست ریسک بزرگی قلمداد شود.»
فریبا به‌عنوان آخرین صحبت‌هایش تأکید کرد: «تنها آرزو می‌کنم که استقلال بتواند در پایان لیگ نوزدهم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.»

دیدگاه‌ها