کد خبر : 1696687 | 28 تیر 1399 ساعت 14:41 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

به خاطر تعهدم به نساجی به تراکتور نرفتم

دین‌محمدی: گل زدن به نفت مسجدسلیمان سخت است

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد به خاطر تعهدش به این باشگاه به تراکتور تبریز نرفته است.

دین‌محمدی: گل زدن به نفت مسجدسلیمان سخت است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سیروس دین‌محمدی درباره تساوی بدون گل تیم نساجی مازندران مقابل نفت مسجدسلیمان اظهارداشت: با وجود اینکه یکی دو بازیکن‌مان مصدوم بودند، اما بچه‌ها نهایت تلاش‌شان را کردند تا نتیجه بگیریم. چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم تا به نتیجه برسیم، اما نشد.

 وی افزود: نفت مسجدسلیمان تیم خوب و جنگنده‌ای است و در کارهای دفاعی خوب عمل می‌کند. با این شرایط به این تیم گل زدن سخت است. بچه‌های ما تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند تا خودشان را نشان بدهند. در بازی با نفت هم عملکرد خوبی داشتند و فقط به گل نرسیدیم. نساجی تیم پرهواداری است و مطمئن باشید اگر هواداران‌مان در ورزشگاه بودند شرایط بهتری برای ما رقم می‌خورد. به‌هرحال ما بازی‌های سختی پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

 

 مربی تیم نساجی درباره دیدار هفته بیست‌و‌ششم این تیم مقابل استقلال، یادآور شد: بازی سختی با استقلال داریم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدواریم بچه‌ها در این بازی هم دوندگی بیشتری داشته باشند تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

دین‌محمدی در واکنش به اینکه گفته می‌شود از باشگاه تراکتور تبریز برای مربیگری در این تیم پیشنهاد داشت، گفت: بله، باشگاه تراکتور به من محبت داشت، اما من به باشگاه نساجی مازندران تعهد داشتم و دوست دارم به تعهدم عمل کنم. 

دیدگاه‌ها