کد خبر : 1696722 | 28 تیر 1399 ساعت 16:40 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

کواچ گزینه اصلی جانشینی

رسمی؛ اخراج روبرت موره نو از باشگاه موناکو

موناکو امروز روبرت موره نو سرمربی اسپانیایی خود را برکنار کرد و نیکو کواچ به عنوان گزینه اصلی جانشینی او مطرح است.

رسمی؛ اخراج روبرت موره نو از باشگاه موناکو

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه موناکو امروز تصمیم گرفت تا با روبرت موره نو سرمربی اسپانیایی خود قطع همکاری کند. موره نو 28 دسامبر 2019 سرمربی موناکو شده بود و پس از هفت ماه و 13 بار هدایت این باشگاه، برکنار شد. 

او مدت ها دستیار لوئیس انریکه در بارسلونا و سپس تیم ملی اسپانیا بود و حتی در دوران کناره گیری انریکه از مربیگری اسپانیا، جانشین او شد و لاروخا را به مرحله نهایی یورو 2020 هدایت کرد. موره نو آبان ماه گذشته و با بازگشت انریکه از سمت خود برکنار شد.

 

 

1512411

 

 

طبق ادعای رسانه های فرانسوی، نیکو کواچ سرمربی کروات سابق بایرن به زودی هدایت موناکو را برعهده خواهد گرفت. کواچ نوامبر 2019 بود که پس از کسب نتایج ضعیف از بایرن اخراج شد و مونیخی ها زیر نظر هانسی فلیک توانستند به روزهای اوج خود بازگردند.

 

 

1447673

 

 

مدیریت ورزشی موناکو برعهده پل میچل از گروه ردبول گذاشته شده و او قصد دارد پروژه های جاه طلبانه باشگاه را با نیکو کواچ پیش ببرد. میچل اعتقادی به موره نو نداشت و معتقد بود با این مربی کم تجربه راه به جایی نخواهند برد.

موناکو پس از نیمه تمام ماندن لوشامپیونا با قرارداد داشتن در رده نهم، شانس رسیدن به لیگ اروپا را هم از دست داد. قرمز و سفیدها در جام حذفی و اتحادیه فرانسه نیز خیلی زود از دور رقابت ها کنار رفته بود.

 

دیدگاه‌ها