کد خبر : 1696758 | 28 تیر 1399 ساعت 18:28 | 7.5K بازدید | 2 دیدگاه

مهاجم سابق پرسپولیس بعد از هت تریک در لیگ اوکراین

زاهدی: المپیک می خواهد قراردادم را تمدید کنم

مهاجم سابق پرسپولیس که در لیگ برتر فوتبال اوکراین بازی می کند در آخرین بازی تیم المپیک دونتسک هت تریک کرد و ستاره تیمش بود.

زاهدی: المپیک می خواهد قراردادم را تمدید کنم

به گزارش" ورزش سه" در چهارچوب هفته سی ام لیگ برتر کشور اوکراین، المپیک دونتسک که شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی کشورمان را در اختیار دارد، توانست با گلباران حریف به یک سه امتیاز ارزشمند دست یابد.  در این بازی که المپیک مقابل لویو برگزار کرد یاران شهاب توانستند با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی برسند.  در این بازی شهاب زاهدی توانست با زدن ٣ گل از ۵ گل المپیک هم هتریک کرده باشد و هم اینکه در پایان حضور ٩٠ دقیقه ای خودش بهترین بازیکن میدان لقب بگیرد.

 

برد پرگلی این هفته المپیک به دست آورد؟
خدا را شکر شرایط در این بای خوب بود و تیم توانست به بهترین شکل برنامه های هجومی کادرفنی را پیاده کند. خوشبختانه در این بازی از همان ابتدا توپ و میدان در اختیارما بود و من هم توانستنم در حضور 90 دقیقه ای ام نقش بسزایی در این مسابقه و موفقیت المپیک داشته باشم.

 

هم 90 دقیقه بازی کردی و هم توانستی با زدن سه گل و هتریک کردن نقش فوق العاده ای در این برد داشته باشی؟
واقعا بعد از فشارهای کرونا و و تعطیلی ها که به تدریج توانستیم با شروع مسابقات به آمادگی خودمان را نزدیک کنیم این سه گل حسابی خستگی را از تن من در کرد. برای نیم فصل دوم با المپیک خیلی انگیزه داشتم و هرچند که در مقاطعی با بدشانسی نتوانستیم روند خوب خودمان را ادامه دهیم اما خدا را شکر با تلاش هایم توانستم به بهترین شکل یکی از مهره های تاثیرگذار تیم باشم.

 

واقعا هم بعد از آن نیمکت نشینی های ابتدای فصل خیلی خوب توانستی خودت را به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم جا بیندازی؟
این مساله برای من مهم بود که بتوانم در اولین فصل حضورم در لیگ برتر اوکراین یک نماینده خوب برای فوتبال کشورم باشم. در روزهای نخست خب به هرحال به خاطر برخی سلایق سرمربی سابق تیم این شانس برای من به وجود نیامد اما در ادامه با تغییر کادرفنی و تلاشی که به خرج دادم به بهترین شکل توانستم توانایی های خودم را ثابت کنم تا حالا خوشبختانه و با لطفت خدا یکی از بازیکنان اصلی تیم باشم.

 

برای فصل چه برنامه ای داری؟ در المپیک می مانی یا اینکه قصد رفتن به تیم دیگری داری؟
خدا را شکر عملکردم آنقدر در فوتبال اوکراین به چشم آمده که تیم المپیک خواستار تمدید قرارداد با من شده است. البته من همه کارها را به مدیربرنامه هایم سپردم و گویا چند پیشنهاد دیگر هم از تیم های لیگ برتری این کشور هم به من شده است. همه چیز را به آینده موکول کردم تا بهترین تصمیم را برای خودم بگیرم چون همه هدفم پیشرفت و موفقیت در فوتبال اوکراین است. وقتی بازیکنی در لیگ یک کشور عملکردش به چشم می آید به خصوص تیم های اروپایی کار برایش در ادامه سخت تر است چون دیگر فرصت کوتاهی و لغزش ندارد و باید همیشه در بهترین شرایط باشد.

 

پرسپولیس را در مسیر پوکر قهرمانی چطور می بینی چون می دانیم همیشه اخبار این تیم را دنبال می کنی؟
خدا را شکر همان طور که انتظار داشتیم پرسپولیس بعد از شروع لیگ که به خاطر کرونا تعطیل شده بود بازهم توانسته روند خوب خودش را ادامه دهد تا ثابت کند بی جهت مدعی اصلی قهرمانی نیست. من هم به عنوان یک بازیکن سابق این تیم و هم به عنوان یک هوادار از این بابت خوشحالم که تیم محبوبم همچنان در کورس قهرمانی است و در آستانه پوکر کردن قرار دارد. این یک اتفاق خوب است و امیدوارم این چند هفته هم بدون دردسر برای پرسپولیس تمام شود.

 

دیدگاه‌ها