کد خبر : 1696820 | 28 تیر 1399 ساعت 22:11 | 49K بازدید | 1 دیدگاه

بارسلونا به دنبال انجام یک معاوضه با آرسنال

فوت مرکاتو ادعا می کند که باشگاه بارسلونا به دنبال معاوضه فیلیپه کوتینیو با متئو گوندوزی است.

بارسلونا به دنبال انجام یک معاوضه با آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو بازیکنی بود که با امیدهای فراوان لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد اما هیچ گاه نتوانست روزهای خوبی را در جمع آبی اناری ها سپری کند؛ موضوعی که سبب شد، این ستاره برزیلی خیلی زود نوکمپ را ترک کند و با قراردادی قرضی راهی بایرن مونیخ شود.

 

 

1492671

 

 

کوتینیو امیدوار بود که در بایرن بتواند روزهای خوش گذشته را تکرار کند و حتی این باشگاه را برای دائمی کردن قراردادش تحریک کند. اگر چه روزهای ابتدایی حضور او در بایرن بسیار امیدبخش بود اما رفته‌رفته همان اتفاق بارسا، در مونیخ نیز برایش تکرار شد تا باشگاه آلمانی رسماً اعلام کند که او در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

 

از طرف دیگر متئو گوندوزی، ستاره فرانسوی آرسنال اخیرا به دلیل مشکلات انضباطی از سوی میکل آرتتا سرمربی این تیم توبیخ شد؛ موضوعی که باعث شد این بازیکن چند بازی توپچی ها را از روی نیمکت تماشا کند تا مشخص شود که آرتتا در مورد مسائل انضباطی بسیار سخت گیر است. همچنین این مسئله باعث شد که شایعات زیادی در رابطه با جدایی این ستاره فرانسوی از جام توپچی ها به گوش برسد.

 

 

1507446

 

 

در همین رابطه فوت مرکاتو مدعی شده که باشگاه بارسلونا قصد دارد پیشنهاد معاوضه فیلیپ کوتینیو با متن گوندوزی را به آرسنال ارائه دهد؛ پیشنهادی که گفته می‌شود به احتمال فراوان مورد استقبال میکل آرتتا و باشگاه لندنی نیز قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها