کد خبر : 1696913 | 29 تیر 1399 ساعت 12:07 | 20K بازدید | 1 دیدگاه

روح الله باقری؛ پایان وقت نیمکت نشینی

با وجود مصدومیت محمد عباس زاده – روح الله باقری که بازی در استقلال را تجربه کرده هنوز به مهره ثابتی در تیم نساجی تبدیل نشده است.

روح الله باقری؛ پایان وقت نیمکت نشینی 

به گزارش "ورزش سه"، نساجی به طور حتم فرصت خوبی برای روح الله باقری است که دوباره خودی نشان دهد و دوباره در لیگ برتر خود را به عنوان یک گلزن شاخص مطرح کند. او در هفته های اخیر ودر بازی با صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان بیشتر در دقایق پایانی در ترکیب نساجی قرار گرفت. البته همین دقایق هم کافی بود که روح الله با باز کردن دروازه حریفان خود را اثبات و دوباره به مهاجم ثابتی تبدیل شود. 

 

روزهای خوب برای روح الله باقری در صورتی ساخته می شود که این بازیکن خاطرات حضور در استقلال و حتی شهر خودرو را فراموش کند؛ روزهایی که شاید به زعم خویش بهای لازم به وی داده نمی شد. در این صورت این مهاجم با تجربه یک بار دیگر با نساجی خودرا نشان خواهد داد و دوباره روزهای خوبی برای خودش خواهد ساخت. 

 

نساجی بازی های حساسی را پیش رو دارد. بازی در برابر تیم هایی چون استقلال – پرسپولیس – سپاهان – شهر خودرو – فولاد و ذوب آهن؛ این بازی ها فرصت خوبی برای روح الله باقری است که دوباره نشان دهد مهاجم توانمندی است. بازی در برابر تیم های استقلال در هفته پیش رو و بازی با شهر خودرو در هفته پایانی به طور حتم به اندازه کافی برای این مهاجم ایجاد انگیزه خواهد کرد که چارچوب دروازه را نشانه رود. در روزهایی که نساجی به شرایط ایده آل خود نزدیک شده و محمد عباس زاده را در ترکیب ندارد؛ به طور حتم وقت روی نیمکت نشستن نیست. نساجی برای ادامه سیر صعودی نیاز به حضور روح الله باقری آماده و سر حال درون زمین دارد تا با نشانه گیری چارچوب دروازه حریفان رتبه تک رقمی اش را در جدول رده بندی حفظ کند.

 

 

دیدگاه‌ها