کد خبر : 1696946 | 29 تیر 1399 ساعت 14:18 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی خداحافظی گلر فرانسوی در رئال مادرید

آلفونس آرئولا امشب آخرین بازی خود با پیراهن رئال را انجام خواهد داد.

بازی خداحافظی گلر فرانسوی در رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین رئال برای بازی با لگانس که یک دیدار تشریفاتی است، روز گذشته در کمپ والدبباس به انجام رسید و ساعاتی بعد زین الدین زیدان فهرست 23 نفره تیمش را اعلام کرد. در این فهرست تیبو کورتوا بهترین دروازه بان این فصل لالیگا حضور ندارد و زیزو به وی استراحت داده است.

 

 

1504245

 

 

به این ترتیب فرصت برای آلفونس آرئولا گلر فرانسوی رئال فراهم شده تا آخرین بازی خود با پیراهن این باشگاه را انجام دهد. آرئولا تابستان گذشته قرضی از پی اس جی به رئال پیوست و در پایان فصل به تیم سابق خود باز خواهد گشت.

کورتوا در بازی برابر ویارئال از ناحیه سر ضربه بدی دریافت کرد ولی ترجیح داد تا پایان در میدان بماند و با دو واکنش عالی خود در دقایق پایانی مانع فروپاشی دروازه رئال شد. 

 

آرئولا در ابتدای فصل و در مقطعی که کورتوا زیر فشار هواداران بود، توانست به ترکیب اصلی هم برسد ولی مجددا به نیمکت بازگشت. فصل بعد آندره لونین دروازه بان جوان اوکراینی رئال به عنوان ذخیره کورتوا در رئال محسوب خواهد شد.

برای بازی امشب ادن هازارد و مارسلو هم غایب هستند و هدف این است که در بهترین شرایط به بازی برگشت برابر سیتی برسند. خامس و گرت بیل هم به دلایل فنی غایب خواهند بود.

 

 

1490642

دیدگاه‌ها