کد خبر : 1697031 | 29 تیر 1399 ساعت 23:39 | 17.2K بازدید | 4 دیدگاه

یونایتد1- 3چلسی؛ دربی لندن در فینال FA CUP

چلسی با نتیجه 3-1 مقابل منچستر‌یونایتد به پیروزی رسید و راهی فینال جام حذفی انگلیس شد.

یونایتد1- 3چلسی؛ دربی لندن در فینال FA CUP

به گزارش "ورزش سه"، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی انگلیس منچستر یونایتد و چلسی در ورزشگاه ومبلی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه حساس در نهایت با پیروزی 3-1 شاگردان فرانک لمپارد و صعود آنها مسابقه فینال همراه بود؛ موضوعی که باعث می شود در مسابقه پایانی دربی لندن بین دو تیم چلسی و آرسنال را شاهد باشیم.

 

بازی کاملا آرام آغاز شد و هیچکدام از دو تیم برتری خاصی نسبت به یکدیگر نداشتند تا اینکه در دقیقه 31 منچستر یونایتد به یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه دست یافت که توپ برونو فرناندز توسط دروازه بان چلسی یعنی ویلی کابایرو به کرنر فرستاده شد.

 

در حالی که بازی بسیار سرد و بدون موقعیت خاصی پیگیری می‌شد، در دقایق پایانی نیمه اول مدافع منچستریونایتد یعنی اریک بایی بر اثر سر به سر شدن با هری مگوایر حدود 10 دقیقا روی زمین افتاد و پس از آن به شکل بحرانی با برانکارد از زمین مسابقه خارج شد.

 

در حالی که بازی یازدهمین دقیقه وقت های تلف شده را پشت سر می‌گذاشت، چلسی موفق شد توسط الیویه ژیرو گل برتری دست پیدا کند. این بازیکن روی ارسال سزار آسپلیکوئتا از جناح راست و با یک ضربه تمام کننده برای چلسی گلزنی کرد؛ گلی که البته اشتباه داوید دخیا نیز در آن نقش مهمی را ایفا کرد تا بازی در پایان نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود آبی‌های لندن خاتمه پیدا کند.

 

 

1512792

 

 

در حالی که تنها چند ثانیه از نیمه دوم بازی سپری شده بود، چلسی موفق شد گل دوم را هم وارد دروازه منچستریونایتد کند. میسون مونت با یک ضربه نه چندان محکم دروازه یونایتد را هدف قرار داد که توپ او با اشتباه عجیب و غریب داوید دخیا گل دوم آبی های لندن را رقم زد.

 

در دقیقه 51 منچستر یونایتد می‌توانست یکی از گل‌ها را جبران کند اما ضربه مارکوس راشفورد در مصافی تقریباً تک به تک با فاصله ای بسیار اندک از کنار دروازه چلسی عبور کرد.

 

 

1512794

 

 

چلسی می توانست در دقیقه 58 برای بار سوم و این مرتبه توسط الیویه ژیرو گلزنی کند اما ضربه این بازیکن با واکنش فوق العاده داوید دخیا همراه شد تا بازی با همان نتیجه 2-0 دنبال شود.

 

سرانجام گل سوم چلسی در دقیقه 74 به ثمر رسید. بعد از حرکت خوب مارکوس آلونسو از جناح های چپ و ارسال به دهانه دروازه، هری مگوایر به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی 3-0 شود.

 

 

1512791

 

 

در دقیقه 85 بازی منچستر یونایتد یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بعد از خطای کالوم هادسون اودوی روی آنتونی مارسیال و اعلام پنالتی از سوی داور، برونو‌فرناندز پشت توپ ایستاد و برای یونایتد گلزنی کرد.

 

منچستر یونایتد در ادامه نتوانست کار را جبران کند تا مسابقه با همان نتیجه 3-1 به سود شاگردان فرانک لمپارد تمام شود.

 

 

1512793

دیدگاه‌ها